stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 416227
  • 05 بهمن 1400 - 17:54
1

خدمت رسانی مجتمع تخصصی قطب الدین شیراز با تعرفه دولتی

خدمت رسانی مجتمع تخصصی قطب الدین شیراز با تعرفه دولتی
فارس_ سرپرست مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه بانو پروین دالکی شیراز از خدمت رسانی به بیماران با تعرفه دولتی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر فاطمه نجفی پور گفت: با انتقال خدمات بیمارستان سوانح سوختگی قطب الدین به بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین (ع) واقع در شهر صدرا، فعالیت این بیمارستان متوقف شده بود که با حمایت خانواده بانو پروین دالکی نیکوکار عرصه سلامت، ساختمان کلینیک ویژه به نام این بانو بنا شد و از سه سال پیش، مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه بانو پروین دالکی فعالیت خود را در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی آغاز کرد.
او با اشاره به تلاش برای توسعه خدمات این مجتمع درمانگاهی، از حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این مجتمع خبر داد که با تعرفه دولتی پذیرای بیماران هستند و افزود: افراد می‌توانند برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه‌های داخلی، اطفال، پوست، نوزادان، بیماری‌های عفونی و تروپیکال، نفرولوژی و روانپزشکی کودکان و نوجوانان به این درمانگاه مراجعه کنند.

دکتر نجفی پور زمان پذیرش مراجعان را از ساعت هشت صبح تا ۲۰ و در دو نوبت کاری صبح و عصر، از روز شنبه تا پنج شنبه و بر اساس برنامه پیش بینی شده برای پزشکان اعلام کرد.
سرپرست مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی ادامه داد: همچنین در کنار کلینیک ویژه این مجتمع، خدمات دیگری نظیر بخش دندانپزشکی تخصصی، بخش پزشکی ورزشی با حضور متخصص طب ورزشی و متخصص تغذیه، کلینیک رشد و تکامل کودکان و غربالگری نوزادان pku، سلامتکده طب سنتی عمادالدین شیرازی، برنامه‌های آموزشی گروه پزشکی خانواده و کارگاه‌های احیای تخصصی CPCR در این مجتمع در حال فعالیت است.
او حضور پزشک خانواده، آزمایشگاه عمومی، آزمایشگاه مرجع، رادیولوژی، کلینیک زخم و بخش اورژانس را از دیگر واحد‌های ارائه کننده خدمات در این مجتمع برشمرد.
مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی در خیابان فخرآباد شرقی، جنب اداره برق واقع است و افراد می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری برای دریافت نوبت، به نشانی اینترنتی https://nobat.sums.ac.ir/tcs مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.