stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416182
  • 05 بهمن 1400 - 16:14
1
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

تحقق شعارهای انقلاب در گام دوم نیازمند تعهد و پایبندی مسوولان حکومتی است

تحقق شعارهای انقلاب در گام دوم نیازمند تعهد و پایبندی مسوولان حکومتی است
کرمانشاه -قلمنا - امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: برای تحقق آرمان‌ها و شعارهای انقلاب در گام دوم باید مسوولان حکومتی پایبند و متعهد پای کار باشند تا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمدن نوین اسلامی شکل گیرد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: هر نظام و حکومتی یک سری آرمان و شعاری دارد و این نباید در حد شعار باقی بماند یعنی باید به واقعیت بپیوندد و عملی شوند.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است بخش عظیمی از آرمان ها و شعارها محقق شده و بخشی هم‌باید به تحقق بپیوندد که نکته مثبت راه انقلاب ما بر عکس بعضی از کشور ها فاصله نگرفتن از این اهداف بوده و پویایی و زنده بودن شعار ها و این راه، از مهمترین مولفه های این انقلاب و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: البته در بعضی از موارد هم نتوانستیم به خوبی اهداف انقلاب را جامه عمل بپوشانیم و همان طور که رهبر عزیز فرمودند باید از گام اول برای گام های بعدی درس گرفت و در این راه استفاده کرد.

او ادامه داد: کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه از اهداف تحقق شعارهای گام دوم انقلاب است چون این انقلاب به دنبال حمایت از مستمندان و قشر ضعیف جامعه بوده و تقسیم ثروت به طور عادلانه بوده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب یادآور شد: در گام دوم انقلاب یکی از مهمترین رسالت هایی که داریم مسوولینی باید انتخاب و به منصب قدرت برسند که اسلام شناس، دارای روحیه انقلابی و معتقد به ارزش های اسلام باشند.

وی تاکید کرد: در دولت جدید برای تحقق شعارهای انقلاب و آرمان ها و برای تمدن سازی باید از کسانی حمایت کنیم که خود معتقد به این امور باشند.

خطیب جمعه سرپل‌ذهاب گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب و پویایی در آن همین است که با آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی هنوز فاصله نگرفتیم و توجه داریم و بسیاری از آن محقق شده است اما اگر بخواهیم این روند ادامه داشته باشد، بابد مجریان قوی اعتقاد راسخ نسبت به این مسایل داشته باشند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.