stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 416145
  • 05 بهمن 1400 - 13:20
1

مازوت‌سوزی در نیروگاه باید هر چه زودتر متوقف شود

مازوت‌سوزی در نیروگاه باید هر چه زودتر متوقف شود
اصفهان_ نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان هر چه زودتر باید متوقف شود، خاطرنشان کرد: هر چند مسئولان اعلام کردند، مازوت‌سوزی تا سه روز آینده با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت و پس از آن متوقف می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

ابوالفضل قربانی، درخصوص مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان اظهار کرد: همچون سایر شهروندان موضوع مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان را از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم و مقامات رسمی در این خصوص اطلاع‌رسانی نکردند؛ اما واقعیت این بود که مازوت‌سوزی انجام شده است.

وی ادامه داد: هر چند مسئولان بر موقتی بودن مازوت‌سوزی در اصفهان تاکید دارند و اینکه تا بر طرف شدن شدت سرما ممکن است ادامه داشته باشد و پس از مشعل‌های مازوت‌سوز بسته خواهد شد، اما به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر این موضوع را دائماً رصد می‌کنیم و با هماهنگی نمایندگان مجلس از طریق مراجع قانونی ذی‌ربط پیگیری خواهیم کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حتی ممکن است موضوع را از طریق کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری و درخواست کنیم نسبت به موضوع ورود کنند؛ زیرا قبلاً مشعل‌های مازوت‌سوز به دستور مقام قضائی پلمپ شده و قطعاً باز شدن آن نیز باید براساس دستور مقام قضائی باشد.

وی ادامه داد: در جلساتی با استاندار اصفهان و نمایندگان مجلس، مازوت‌سوزی را به طور جدی دنبال خواهیم کرد و مطالبه بحق شهروندان را از ناحیه آن‌ها پیگیری می‌کنیم.

قربانی با تاکید بر اینکه مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان هر چه زودتر باید متوقف شود، خاطرنشان کرد: هر چند مسئولان اعلام کردند که مازوت‌سوزی تا سه روز آینده با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت و پس از آن متوقف می‌شود.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.