stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 416099
  • 05 بهمن 1400 - 12:40
0
دبیر نظام صنفی کشاورزی هویزه:

رودخانه کرخه نور هویزه خشک است، استاندار و جامعه حقوقدانان به داد کشاورزان هویزه برسند

رودخانه کرخه نور هویزه خشک است، استاندار و جامعه حقوقدانان به داد کشاورزان هویزه برسند
خوزستان - از دولت جدید انتظار داریم در انتصابات خود در سازمان آب و برق خوزستان بازنگری کند و سیاست های خود را تغییر دهد چون واقعا کشاورزان ما مظلوم واقع شده اند.
قلم | qalamna.ir :

جاسم بوعذار دبیر نظام صنفی کشاورزی هویزه با انتقاد از سیاست های سازمان آب و برق در تامین آب مزارع این شهرستان گفت: رودخانه کرخه نور هویزه خشک است و کشاورزان هویزه، این روزها مشکل بی آبی دارند.

وی گفت: با وجود مشکلات کم آبی که در آذرماه با آن روبرو بودیم و از سویی موضوع عدم کشت تابستانه در هویزه که خسارت زیادی به کشاورزان وارد کرد ولی بارش رحمت الهی در دی ماه باعث سبز شدن مزارع و خوشحالی کشاورزان شد ولی متاسفانه این روزها مزارع هویزه بشدت نیازمند آب هستند و عملا سازمان آب و برق، کشاورزان هویزه را عزادار کرده و کشاورزان مظلوم هم فقط در حال التماس به این سازمان هستند تا آب را به آنها برساند.

او تاکید کرد: از دولت جدید انتظار داریم در انتصابات خود در سازمان آب و برق خوزستان بازنگری کند و سیاست های خود را تغییر دهد چون واقعا کشاورزان ما مظلوم واقع شده اند.

بوعذار ادامه داد: در طول یکماه گذشته به برکت باران الهی شاهد فراوانی آب بودیم که هم مزارع را سبز کرد و هم آب زیادی را در سدها ذخیره کرد ولی اکنون که مزارع بشدت نیاز به آب دارند، سازمان آب و برق کوتاهی می کند و با سیاست های خود کشاورزان را بلاتکلیف گذاشته است. سازمان آب و برق متاسفانه سیاست اشتباهی را در پیش گرفته است.

دبیر نظام صنفی کشاورزی هویزه گفت: از استاندار محترم خوزستان و جامعه حقوقدانان استان می خواهیم به داد کشاورزان هویزه برسند و آنها را از این وضعیت نجات بدهند. اگر مشکل بی آبی کشاورزان هویزه حل نشود، کشاورزان به شکل کفن پوش به مقابل سازمان آب و برق می آیند تا پیگیر حق و حقوق خود از متولیان باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.