stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416066
  • 05 بهمن 1400 - 12:00
0
سردار ساسانی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بیان کرد؛

پدافند غیرعامل ترسیم چگونگی دفاع نظامی فعالیت های کشور

پدافند غیرعامل ترسیم چگونگی دفاع نظامی فعالیت های کشور
هرمزگان/ قلمنا-جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن بیان این مسئله که در شرایط کنونی دشمن در حوزه اقتصاد در حال ایجاد چالش است، گفت: امروز نوع تهدیدات تغییر کرده است و هر کجا جنگی اتفاق می‌افتد باید فرماندهی مرتبط با آن در رأس قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

سردار محسن ساسانی در نشستی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن بیان این‌که در سازمان پدافند غیرعامل واحدی برای رصد فعالیت سایر کشورها در زمان صلح و جنگ وجود دارد، بیان داشت: این واحد تجزیه‌وتحلیل داده‌ها را انجام و در اختیار فرمانده برای اجرایی کردن عملیات قرار می‌دهد و باید بپذیریم اطلاعات مربوط به حوزه بازار و تجارت مهم است و رقبای ما نیز همواره سعی دارند تا هر چه سریع‌تر به داده‌ها دسترسی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: کشورهایی می‌توانند در حوزه کسب‌وکار و فعالیت‌های تجاری باقی بمانند که دسترسی دقیق‌تری به داده و اطلاعات مربوط به بازار را داشته باشند 

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: امروز نوع تهدیدات تغییر کرده است و هر کجا جنگی اتفاق می‌افتد باید فرماندهی مرتبط با آن در رأس قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در عرصه اقتصادی ما بیشترین ضعف‌ها را داریم و هم‌اکنون دشمنان در حوزه اقتصاد در حال ضربه وارد کردن به ما هستند و رقبا نیز در بازار ما را به چالش می‌کشند.

وی در ادامه بر موقعیت استراتژیک هرمزگان تأکید کرد و گفت: ۵۰ در صد صادرات و واردات کشور در هرمزگان اتفاق می‌افتد و ۴۰ درصد سوخت کشور نیز در این استان تأمین می‌شود و همین موارد ضرورت توجه به مسائل پدافندی را در هرمزگان بیش از پیش برجسته می‌کند.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پایان افزود: علاوه بر اقدامات خرابکارانه‌ی فیزیکی، اقدامات سایبری نیز از سوی دشمن در حال انجام است و در این شرایط باید روی سیستم دفاعی و نظامی کشور سرمایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.