stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416053
  • 05 بهمن 1400 - 11:57
0
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

شناسایی ۷۱۹ فقره تخلف اضافه بار از ابتدای سال جاری تاکنون در جاده‌های استان مرکزی

شناسایی ۷۱۹ فقره تخلف اضافه بار از ابتدای سال جاری تاکنون در جاده‌های استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۷۱۹ فقره تخلف اضافه بار از ابتدای سال جاری تاکنون در جاده‌های استان مرکزی شناسایی شد که این رقم نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.
قلم | qalamna.ir :

علی امیری افزود: در راستای پیشبرد اهداف طرح سراسری گشت دروازه‌ای، تیم‌هایی متشکل از کارشناسان حمل و نقل و پلیس راه با استقرار در پاسگاه‌های پلیس راه و در قالب گروه‌های سیار با استفاده از سامانه باسکول سیار، متخلفین دارای اضافه بار را شناسایی و به کمیسیون رسیدگی به تخلفات رانندگان معرفی می‌شوند.

وی ابراز کرد:استفاده‌ از سامانه‌های هوشمند نظارتی از دیگر راهکارهای کنترل اضافه بار در جاده‌های استان مرکزی بوده و در این راستا جاده‌های استان به چهار سامانه هوشمند توزین تجهیز شده‌ است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تشدید نظارت بر حمل کالا به ویژه کنترل عبور بارهای ترافیکی و اضافه بار در سطح استان خبر داد و گفت: شناسایی تخلفات حمل و نقل کالا در جاده‌های استان امسال نسبت به سال گذشته، ۱۲ درصد افزایش یافت.

امیری اظهار داشت: بر اساس تحلیل بازدیدهای میدانی و خروجی سامانه‌های هوشمند توزین (wim) ۲ شهرستان دلیجان و اراک بیشترین تخلف حمل کالا با اضافه تناژ را به خود اختصاص داده‌ و نیاز است برای کنترل این مهم، نظارت‌ها با جدیت بیشتری تداوم یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: کنترل ایمنی بار، ایمنی ناوگان، بارنامه، تجهیزات ایمنی و استانداردهای سلامت فنی وسایل نقلیه و کارت هوشمند را از جمله مهمترین شاخص‌ها برای کاهش تخلف و افزایش ضریب ایمنی در جاده‌ها است.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.