stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416022
  • 05 بهمن 1400 - 11:09
1

نجمه خدمتی: برای اعزام به مسابقات تحریم نیستیم/در جاکارتا ورزشکاران در جای خود نبودند

نجمه خدمتی: برای اعزام به مسابقات تحریم نیستیم/در جاکارتا ورزشکاران در جای خود نبودند

ملی‌پوش تفنگ گفت: ما با مشکلات فشنگ که تحریم هستیم کنار می‌آییم اما برای شرکت در مسابقات که تحریم نیستیم.

قلم | qalamna.ir :

نجمه خدمتی در مورد شروع تمرینات و آمادگی‌اش جهت حضور در مسابقات جام جهانی مصر، اظهار کرد: یک هفته است تقریبا اردوی جدید شروع شده و زیر نظر آقای باقری تمرینات را انجام می‌دهیم. فصل مسابقات کم کم شروع می‌شود و اسفندماه اولین مسابقه را پیش رو داریم. هر ماه تقریبا مسابقات مهمی داریم که می‌تواند به عملکرد ما در بازی‌های آسیایی هانگژو کمک کند. در حال حاضر مهمترین مسابقه در کنار بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی مصر است که اسفندماه برگزار می‌شود.

خدمتی در ادامه گفت: مسابقه مصر می‌تواند برای رقابت‌های جهانی و  کسب سهمیه المپیک، یک مسابقه آزمایشی باشد. امیدواریم در مسابقاتی که با رقبا مقایسه می‌شویم شرکت کنیم و در شرایط مسابقه باشیم. ما با مشکلات فشنگ که تحریم هستیم کنار می‌آییم اما برای شرکت در مسابقه تحریم نیستیم. می‌خواهیم مانند بقیه رشته‌ها به مسابقات اعزام شویم. من همیشه در کمیسیون ورزشکاران شرکت در مسابقات را خواسته‌ام چون این حضور کمک می‌کند تا ورزشکاران سطح خود را بالا بیاورند.

ملی‌پوش تفنگ درباره نتیجه ضعیف تیراندازی در بازی‌های آسیایی جاکارتا و اینکه این دوره چند مدال کسب خواهد شد گفت: دوره قبل متاسفانه از نظر تجهیزاتی خوب نبودیم و ورزشکاران سرجای خود نبودند، مثلا من خودم در میکس رقابت کردم. تیراندازی واقعا شرایط خوبی نداشت و امیدوارم این دوره جبران کنیم. در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ من طلا و نقره گرفتم و تیراندازی واقعا خوب درخشید اما در جاکارتا این اتفاق نیفتاد. امیدوارم این دوره با حضور رئیس فدراسیون خوب و مربیان عالی بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر کادر تاثیری در روند پیشرفت داشته است گفت: قطعا رکوردها را نگاه کنید به ویژه المپیکی‌ها که همیشه بعد از این بازی‌ها افت دارند، ما هیچ افتی نداشتیم و آمادگی‌مان بالا بوده است.

دارنده مدال طلای آسیا درباره وضعیت مالی گفت: بعد از المپیک توکیو من شخصا هیچ حقوقی از جایی دریافت نکردم. مرحله قبلی اردو فدراسیون کمک هزینه‌ای به ما داد. تنها حقوق ثابتی که من دریافت می‌کنم از صندوق حمایت از قهرمانان است که برای من یک میلیون تومان است. تنها دریافتی که از ورزش کشور دارم همین است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.