stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 416018
  • 05 بهمن 1400 - 11:08
2

دعوت بالوتلی به تیم ملی ایتالیا برای اولین‌بار پس از ۲۰۱۸

دعوت بالوتلی به تیم ملی ایتالیا برای اولین‌بار پس از ۲۰۱۸

ماریو بالوتلی برای اولین‌بار از سال ۲۰۱۸ به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از مدیاست، ماریو بالوتلی، مهاجم تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور ترکیه برای حضور در اردوی ژانویه تیم ملی ایتالیا دعوت شد. ۳۵ نفر برای این اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند که از ۲۶ تا ۲۸ دی ماه برای آماده سازی مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود.

از جمله چهره‌های شاخص ایتالیا در این فهرست این نفرات هستند:

مارکو کارنسکی (کرمونزه)، آلسیو کرانیو (کالیاری)، الکس مرت (ناپولی)، سالواتوره سیریگو (جنوآ)، الساندرو باستونی (اینتر)، کریستیانو بیراگی (فیورنتینا)،  جووانی دی لورنزو (ناپولی)، لوئیس فیلیپه (لاتزیو)، جانلوکا مانچینی (رم)، داوید کالابریا و الساندرو فلورنزی (میلان)، جورجیو اسکالوینی و رافائل تولوی ( آتالانتا)، جورجیو کیلینی، ماتیا د شیلیو و لوکا پلگرینی ( یوونتوس)، برایان کریستانته (رم)، نیکولو فاگیولی (کرمونز)، داوید فراتسی(ساسولو)

برای بالوتلی این اولین دعوت به تیم ملی ایتالیا از سپتامبر ۲۰۱۸ است. بالوتلی ۳۱ ساله در این فصل ۲۱ بازی در رقابت‌های مختلف انجام داده و ۵ گل و ۹ پاس گل به ثمر رسانده است. او ۳۶ بازی برای ایتالیا انجام داد و ۱۴ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد.

ایتالیا نتوانست مستقیماً به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا کند و در گروه C با ۱۶ امتیاز در ۸ بازی دوم شد. برای راهیابی به جام جهانی ایتالیا در پلی آف شرکت خواهد داشت. اولین رقیب ایتالیایی‌ها تیم مقدونیه شمالی خواهد بود که دیدار آنها در تاریخ ۲۴ مارس برگزار می شود و برنده بازی ۲۹ مارس با برنده دیدار پرتغال و ترکیه دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.