stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416012
  • 05 بهمن 1400 - 10:52
1

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان «سیب و سوران» به شهادت رسید

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان «سیب و سوران» به شهادت رسید
قلم | qalamna.ir :

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهارداشت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح، قصد انتقال محموله موادافیونی از سیب و سوران به نقاط مرکزی کشور را دارند و موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مذکور اطلاع داده شد. 
وی افزود: در این رابطه پلیس مبارزه با موادمخدر سیب و سوران با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام ساعت ۲۰ شب گذشته سوداگران مرگ را که با یک دستگاه وانت نیسان در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای کهنمیر سوران بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و درگیری مسلحانه آغاز شد. 
وی بیان کرد: در این درگیری که حدود نیم ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و دیگر قاچاقچی با تنگ شدن عرصه بر خود و استفاده از تاریکی شب به اطراف متواری شد. 
سردار طاهری خاطر نشان کرد: متأسفانه در این درگیری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران سرگرد وحید سالاری از ناحیه سر مجروح و سریعا به بیمارستان منتقل شد ولی تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و این مأمور جان برکف پلیس استان به فیض شهادت نائل آمد. 
وی افزود: در این عملیات ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۹۶ تیر فشنگ جنگی در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاچیان مقدار ۳۰۵ کیلو و ۷۶۶ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان برکف پلیس استان خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم متواری آغاز شده که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.