stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415794
  • 04 بهمن 1400 - 13:37
1
سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

برق روستاهای منطقه کلاشی جوانرود بزودی وصل می‌شود

برق روستاهای منطقه کلاشی جوانرود بزودی وصل می‌شود
کرمانشاه - قلمنا - سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات لازم و نیروهای عملیاتی برای ترمیم شبکه‌های آسیب‌دیده در منطقه «کلاشی» آماده اعزام هستند، گفت به محض بازگشایی راه‌های ارتباطی و انتقال تیر برق، ترانسفورماتور روستاهای این مناطق نیز به شبکه متصل و جریان برق وصل می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

«محمد مرادی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: برق بیش از ۹۰ درصد مناطق روستایی استان که بر اثر بارش های برف چند روز گذشته قطع شده بود وصل شده و امدادرسانی به دیگر مناطق و روستاهایی که برق آنها قطع شده با باز شدن راه‌های ارتباطی بسرعت انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: برق مناطق روستایی شهرهای پاوه، کوزران، ثلاث باباجانی، دالاهو و جوانرود وصل شده و اکنون برق روستاهای محور جوانرود به سمت کلاشی بخاطر عدم بازگشایی راه ارتباطی هنوز باقی‌مانده است.

مرادی علت قطعی برق این مناطق را شکستن تیرهای برق و سقوط ترانسفورماتورها و در نتیجه بریده شدن سیم‌های برق دانست و یادآور شد: شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه‌ای با همکاری نیروهای سپاه و ارتش و استفاده از خودروهای نظامی مانند تانک و بالگردر برق‌ این مناطق را وصل کرده است.

او با بیان اینکه با شروع بارش برف و کولاک در مناطق اورامانات، بیش از ۵۰ هزار مشترک بی برق شدند، تاکید کرد: با این بارش‌های سنگین برق پنج شهر کوچک و ۲۱۹ روستای استان قطع شد که تاکنون برق همه شهرها و بیش از ۹۰ درصد روستا وصل شده است.

سرپرست شرکت نیروی توزیع برق استان کرمانشاه با تقدیر از تلاش شبانه روزی تیم‌های عملیاتی این شرکت در این چند روز گفت: هرچه زودتر مشکل قطعی برق روستاهای باقیمانده برطرف می‌شود تا در این فصل سرما برق به این مشترکان که نیاز مبرم به انرژی دارند، برسد.

مرادی از فرماندار پاوه، بخاطر برنامه ریزی برای بازگشایی راه‌های ارتباطی مناطق روستایی در کمترین زمان قدردانی کرد و اظهار داشت: این شرکت برای برخی از مناطق صعب العبور مانند تنگ گول به سمت گهواره از تانک و یا برای برق‌دار کردن بخشی از مناطق مرزی از بالگرد نظامی به جهت حمل تجهیزات استفاده کرده که جا دارد از همه ارگان‌های نظامی بابت همکاری شان قدردانی کنیم.

شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.