stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 415769
  • 04 بهمن 1400 - 13:11
0
مدیرعامل ایزوایکو؛

نیروهای بومی در پست های مدیریتی بکار گرفته می شوند

نیروهای بومی در پست های مدیریتی بکار گرفته می شوند
هرمزگان/ قلمنا- مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: هیچ یک از مدیران ایزوایکو پروازی نیستند و در آینده هم از این چنین مدیرانی استفاده نخواهم کرد.
قلم | qalamna.ir :

سلمان ضربی با اشاره به برنامه های اولویت‌دار مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، اظهار کرد: توسعه فرهنگی، شایسته سالاری، دانش‌افزایی، پایش مستمر عملکرد نیروی انسانی، مشتری‌مداری و تلاش در راستای جلب اعتماد کارفرمایان، تحول پذیری، صداقت و وفای به عهد را در دوره جدید حتما سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد.

وی افزود: مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران برای اینکه بتواند اهداف برنامه ۱۴۰۴ را تحقق ببخشد، نیازمند نیروهای متخصص است که استفاده از نیروهای بومی در پست های مدیریتی اولویت اصلی من خواهد بود و تلاش خواهم کرد همکاران خود را از میان شاغلان در همین مجتمع انتخاب کنم یا کسانی که سابقه کار در اینجا دارند.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد: ممکن است افرادی توانمندی پیش از این و علی‌رغم توانمندی هایی که داشته اند و یا به‌دلیل تغییرات مدیریتی از این مجموعه رفته و یا کنار گذاشته شده‌اند، به‌طور حتم از همه آن ها دعوت خواهد شد که به مجموعه برگردند و منشأ خیر برای مجموعه باشند. از همه نیروها و مدیران کارآمد درون استان کمک و مشورت خواهیم گرفت.

ضربی با بیان اینکه هیچ یک از مدیران ایزوایکو پروازی نیستند و در آینده هم چنین مدیرانی نخواهیم داشت، گفت: پایگاه اصلی بنده نیز بندرعباس است و در محل کارخانه مستقر هستم.

وی اضافه کرد: توجه به این نکته ضروری است که کارفرمایان ما در همه جای ایران هستند و بنده فکر می‌کنم مدیران ایزوایکو باید نه تنها مدیران ملی بلکه بین‌المللی باشند؛ مدیر باید در همه جا حضور داشته باشد، باید در جلسات کارفرما شرکت کند و پیگیری امور مربوط به مجتمع در خارج از استان یک ضرورت است.

ضربی همچنین در خصوص شائبه بکارگیری بازنشستگان در پست های مدیریتی، گفت: هیچ شخص بازنشسته‌ای را در ایزوایکو به صورت مستقیم به کارگیری نخواهیم کرد، اما برای اینکه از توانمندی ها و تجربه‌های بازنشستگان مجتمع برای آموزش و ارتقاء روش های کاری بهره‌مند شویم، سازو کار لازم برای راه اندازی کانون بازنشستگان ایزوایکو در دست بررسی است.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.