stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 415763
  • 04 بهمن 1400 - 13:06
0
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

هرمزگان میزبان شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر

هرمزگان میزبان شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر
هرمزگان/ قلمنا-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در هرمزگان ، شهرستان رودان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

اسمعیل جهانگیری در این خصوص گفت : به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران محفل شعر خوانی فجر با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی در شهرستان رودان برگزار می شود.

وی ضمن اهمیت این رویداد مهم عنوان کرد : این محفل شعرخوانی در راستای معرفی شعر و شاعران انقلاب و زمینه ای برای هم اندیشی و تقویت شاعران استان و معرفی آنها در سطح ملی می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: انتخاب شهرستان رودان به عنوان میزبانی این رویداد مهم در راستای تمرکز زدایی و عدالت فرهنگی و بهره مندی تمام نقاط استان از سرانه ی فعالیت های فرهنگی می باشد و از سوی دیگر نیز شهرستان رودان یکی از کانون های اصلی شعر و ادبیات در استان می باشد.

جهانگیری به شاعران مدعو در محفل سراسری شعرخوانی فجر هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت :ترکیبی از شاعران مطرح کشوری و استانی همچون حامد حسین خانی ، علی داودی ، ناصر فیض ، عبدالجبار کاکایی ، اکبر میر جعفری ، ابراهیم آرمات ، عباس صابری پناه ، منصور ضمیری ، منوچهر ضیایی ، اطهر قوامی ، مسلم محبی ، معصومه مرشدی ، اصغر مولایی و یعقوب یزدان پناه در این محفل به شعرخوانی خواهند پرداخت.

گفتنی است : محفل سراسری شعرخوانی فجر هرمزگان چهارشنبه ششم بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در شهرستان رودان جاده بیکاه بندزرک ، باغ صدمنی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.