stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 415738
  • 04 بهمن 1400 - 12:43
0
مدیرکل بنیاد هرمزگان:

همسران شهدا از منویات حضرت فاطمه(س) الگو گرفتند

همسران شهدا از منویات حضرت فاطمه(س) الگو گرفتند
هرمزگان/ قلمنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: همسران شهدا در زندگی خود از منویات حضرت فاطمه(س) الگو گرفتند.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی در حاشیه گردهمایی با همسران شهدا که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در پارک جنگلی بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک ولادت این بانوی بزرگ و امام راحل، گفت: همه فضائل حضرت زهرا (س) راهگشای زندگی و امورات روزمره ماست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشت و افزود: وجود پاک حضرت فاطمه (س) سرمایه و مواد اصلی دنیاست.
وی با اشاره به حدیث قدسی در وصف دخت نبی اکرم (ص)، افزود: این بزرگترین افتخار ما شیعیان است که وجود آفرینش جهان و همه خلقت بخاطر وجود مبارک حضرت فاطمه (س) است.
ناوکی زهد، عبادت، سخاوت، ایثار و دفاع از ولایت را از فضائل این بانوی گرانقدر دانست و عنوان کرد: امیدواریم همسران شهدا که به تاسی از آن حضرت راه خود را انتخاب کردند همیشه در راستای فضائل ایشان نیز قدم بردارند.
مدیرکل بنیاد هرمزگان با بیان اینکه همسران شهدا در زندگی خود از منویات حضرت فاطمه(س) الگو گرفتند، گفت: شخصیت این بانوی بزرگ آنقدر بالاست که وصف آن بسیار سنگین است. 
گفتنی است، شورای معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با برپایی میز خدمت پاسخگوی سوالات همسران شهدا شدند.
مراسم یاد شده همراه با پایش سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های تاب‌آوری و دوره سالمندی و مسابقات ورزشی به پایان رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.