stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 415735
  • 04 بهمن 1400 - 12:41
0
ضو شورای شهر بندرعباس:

با افرادی که در کار مردم گره بیندازند برخورد می‌کنیم/ باید سرعت پیشرفت شهر بندرعباس را افزایش دهیم

با افرادی که در کار مردم گره بیندازند برخورد می‌کنیم/ باید سرعت پیشرفت شهر بندرعباس را افزایش دهیم
هرمزگان/ قلمنا-عضو شورای شهر بندرعباس با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و روز زن اظهار کرد: از زمان تحویل شهرداری به شهردار جدید مشکلات ناخواسته و بسیاری به وجود آمده است مانند بسته شدن حساب ها به واسطه بدهی‌های قبلی، بارندگی‌های پیش آمده و بسیاری دیگر از این قبیل مشکلات که سعی در حل آنها داریم با توجه به این گونه مشکلات بعضی از کارها و پروژه های شهرداری با توجه به مشکلات مالی شهرداری نیاز به زمان بیشتری دارد.
قلم | qalamna.ir :

سید محمد رضا موسوی افزود: ما در شورا تمام تلاشمان این است که در حداقل زمان حداکثر کارها را انجام دهیم بندرعباس نسبت به دیگر شهرستان‌ها که نه بلکه نسبت به خود بندرعباس حدود چهل سال عقب‌تر مانده و باید پیشرفت خود را به سریع ترین شکل ممکن برگردانیم.

وی  بیان کرد: بعضی از مشکلات مانند مشکل گرفتن سند که سازمان مسکن و شهرسازی سالهاست مردم را متوقف کرده است موجب رنجش مردم میشود در دیگر استان ها گرفتن سند به آسانی انجام می شود ولی در اینجا بسیاری از زمین ها سالهاست که بلاتکلیف مانده‌اند و این موضوع در رساندن آب، برق، گاز و حتی فاضلاب به این مناطق مشکل ایجاد می کند که باید پیگیری شود.

عضو شورای شهر بندرعباس در ادامه گفت: طرح گاز، فاضلاب و برق در خیلی از استان های دیگر سالهاست که حل و فصل شده است اما متاسفانه در شهر بندرعباس در خیلی از محلات طرح فاضلاب هم انجام نشده است در جلساتی که ما با سازمان آب و فاضلاب داشتیم در بسیاری از جاها حفاری در مسیر معبرهای‌های اصلی آغاز شده و همچنین حفاری در دو محله فرسوده شهر بندرعباس یعنی سورو و چاهستانی‌ها شروع شده است و قرار است از معبرهای اصلی تا معبرهای فرعی این محلات هم ادامه دار باشد.

موسوی افزود: حدود ۵۶ زمین ورزشی توسط شهرداری ایجاد شده که سازمان‌های ورزش و جوانان حتی به این موضوعات ورود هم نکرده‌اند و تمامی هزینه ها و مشکلات این اماکن برعهده شهرداری بوده است به همین دلیل از شهردار محترم تقاضا داریم هر چه سریع تر بودجه پیشنهادی محلات را به ما تحویل دهد.

وی در ادامه اشاره کرد: بسیاری از طرح های شهرداری به صورت ناقص از سمت پیمانکار به شهرداری تحویل داده شده‌اند و مشکلات آن دامن گیر مردم شده است قطعا شورا از لحاظ حقوقی پیگیری این مسائل را دنبال می کند تا حق مردم را بگیرد سعی ما بر این است علاوه بر شنیدن مشکلات مردم، آنها را بررسی و دسته بندی کنیم و کاری را انجام دهیم که هم از لحاظ زیرساختی و هم از لحاظ خود کار کاری خوب را تحویل مردم دهیم.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: ما قطعا با کسی که در کار مردم گره بیاندازد برخورد می‌کنیم همچنین باید نگاهی عادلانه به محلات داشته باشیم و در توزیع زیرساخت ها عادلانه عمل شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.