stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 415668
  • 04 بهمن 1400 - 12:33
1
معاون استاندار کرمانشاه:

مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران کرمانشاه میزان موفقیت آنها در جذب منابع است

مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران کرمانشاه میزان موفقیت آنها در جذب منابع است
کرمانشاه - قلمنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، بر جذب منابع توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران اقتصادی میزان موفقیت آنها در جذب منابع اشتغال‌زایی است.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا به نقل از «بهزادباباخانی» یکشنبه شب در جلسه کمیته اشتغال استان به اهمیت برنامه‌های اشتغالزایی استان اشاره کرد و افزود: اشتغالزایی و رفع بیکاری در استان کرمانشاه آنقدر اهمیت دارد که رییس جمهوری در دیداری که استاندار با ایشان داشتند بر لزوم تلاش‌ مضاعف برای زدودن چهره بیکاری و ایجاد اشتغال در کرمانشاه تاکید ویژه کردند.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم بر مشکلات بیکاری استان غلبه شود لازم است سهم ویژه‌ای از اعتبارات ملی به دست بیاوریم اما قبل از آن باید از تمام ظرفیت‌های استان و امکاناتی که وجود دارد مانند تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات اشتغال روستایی، تسهیلات مربوط به مددجویان کمیته امداد و ظرفیت‌های بنیاد برکت بخوبی استفاده کنیم و مانع برگشت حتی یک ریال از منابع استان شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: استاندار تاکید فراوانی بر عدم برگشت منابع دارد لذا دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان و ظرفیت خود را برای جذب منابع به کار بگیرند. همچنین تاکید ایشان بر این است که هر دستگاه اجرایی و بانک عاملی که در جذب منابع کوتاهی کند به افکار عمومی معرفی شود.

مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان کرمانشاه را در پاییز امسال ۱۳.۲ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی را ۴۲.۲ درصد اعلام کرده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می‌کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.