stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 415661
  • 04 بهمن 1400 - 10:52
2

آتش سوزی مسافرخانه در میدان راه آهن تهران با یک کشته مهار شد

آتش سوزی مسافرخانه در میدان راه آهن تهران با یک کشته مهار شد
قلم | qalamna.ir :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه پس از عملیات مهار آتش سوزی در یک مسافرخانه حوالی میدان راه آهن به خبرنگار گفت: محل آتش سوزی در یک مسافرخانه ۲ طبقه که بیش از ۵۰ اتاق داشت روی داد و در زمان آتش سوزی حدود ۳۰ نفر در این مسافرخانه حضور داشتند که ۲۰ نفر از آنها با استفاده از نردبان هیدرولیک و نفوذ به داخل ساختمان، سالم تخلیه شدند.

سید جلال ملکی افزود: این حادثه ساعت ۸:۵۵ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بی درنگ ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو تجهیزات تنفسی و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کانون اصلی آتش در طبقه دوم مسافرخانه بود گفت: آتش کاملا شعله ور و  ۱۰ تا ۱۵ اتاق دچار آتش سوزی گسترده شده بود و شدت حرارت موجب شده بود که دیوار و سقف های شیروانی تخریب شود.

ملکی با بیان اینکه بدلیل ریزش سقف و دیوارها عملیات آتش نشانان سخت و پیچیده بود گفت: آتش نشانان در همان لحظات اولیه مردی میانسال را از شعله های آتش بیرون کشیدند که این فرد بدلیل سوختگی در این حادثه جان باخت.

وی ادامه داد: همچنین یک نفر دیگر بدلیل سوختگی شدید تحویل عوامل اورژانس شد و همچنین سه تا چهار نفر نیز دچار دود گرفتگی شدند که این افراد نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این حادثه آتش نشانان حدود ۲۰ نفر از افراد این مسافرخانه را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

وی با بیان اینکه آتش کاملا مهار شده و آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند گفت: علت آتش سوزی در این مسافرخانه قدیمی با حضور کارشناسان آتش نشانی برررسی می شود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.