stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 415652
  • 04 بهمن 1400 - 9:41
0
رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان خبر داد،

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت
مرکزی_ قلمنا_ رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری۱۹ سری جهیزیه به ارزش ۲۶۴ میلیون تومان در قالب تأمین جهیزیه نوعروسان ، هدیه ازدواج پسران و ازدواج مجدد بانوان نیازمند توسط کمیته امداد شهرستان فراهان اهداء شد.
قلم | qalamna.ir :

غلامرضا حافظ کمال افزود: این کمک ها در قالب تأمین جهیزیه نوعروسان ، هدیه ازدواج پسران و ازدواج مجدد بانوان نیازمند توسط کمیته امداد شهرستان فراهان از منابع دولتی و کمکهای مردمی(حامیان ایتام و خیرین) پرداخت شده است که در مقایسه به نوبت مشابه سال قبل که به ۱۳ نفر مبلغ ۱۰۴ میلیون تومان پرداخت شده بود در عدد ۴۰ درصد رشد ودر مبلغ رشد چمشگیری داشته است.

وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی برای دختران در آستانه ازدواج ونوعروس تحت حمایت از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است؛کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد که با توجه به شرایط ایجاد شده از بیماری منحوس کرونا، کلاسهای آموزشی کمیته امداد نیز بیشتر بسوی مجازی برگزار واستفاده از خبرگزاریهای پرمخاطب در شبکه های مجازی در اولویت برنامه های این نهاد می باشد.

حافظ کمال در ادامه گفت: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه بخش‌ها است.

وی با یادوری مشکلات اقتصادی ابراز کرد: مردم خیر ونیک اندیش می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* با گوشی های همراه یا با شماره گیری تلفن ۰۸۶۳۳۷۲۳۹۵۲ بنام حوزه مشارکتهای مردمی کمیته امداد فراهان و همچنین مراجعه به آدرس اینترنتی www.emdad.ir برای کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان اقدام کنند.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.