stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 415648
  • 04 بهمن 1400 - 9:30
0
عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر اراک:

برخی با سوء استفاده از شرایط موجود کشتارگاه، از قصابی به برج سازی رسیده اند

برخی با سوء استفاده از شرایط موجود کشتارگاه، از قصابی به برج سازی رسیده اند
مرکزی_ قلمنا_ عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: برخی با سوء استفاده از شرایط موجود کشتارگاه و سود کلان، از قصابی به برج سازی رسیده اند.
قلم | qalamna.ir :

محمد عسگری در خصوص تعیین تکلیف گشتارگاه صنعتی دام اراک، گفت: باید بدانیم صورت مسئله اصلی از بین موضوعات مهم کشتارگاه چیست تا بتوانیم به درستی روند اصلاح آن را پیش ببریم.

عسگری با بیان اینکه چرخه کشتار در حال حاضر معیوب است و تحت شعاع دو موضوع مهم کیفیت گوشت و قیمت گوشت می باشد افزود: قیمت ها با کنترل هزینه های فرآیند آماده سازی گوشت مصرفی کاهش می یابد و شورای شهر و شهرداری با وجو‌د پیشنهادات عالی بدون حضور دستگاهای حکومتی و نظارتی زورش به کنترل قیمت ها نمی رسد.

وی خاطر نشان کرد: تمام هزینه ها و زحمات دستگاه های مربوطه و اجرایی نتیجه اش به جیب تعدادی از افراد می رود که با سوء استفاده از شرایط موجود و به دست آوردن سود کلان از قصابی به برج سازی رسیده اند.

عسگری ابراز داشت: نقش اتحادیه در این فرآیند باید مشخص شود، ما به اتحادیه پیش نهاد همکاری دادیم و‌ متاسفانه با جانب گیری اقدام به همکاری نکردند ،همچنین بارها پیشنهاد ایجاد تعاونی داده شده که به دلیل به خطر افتادن منافع برخی افراد رد شده است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر اراک، گفت: انضباط کاری و رفتاری در کشتارگاه وجود ندارد، ورود صاحبان دام بدون هیچ نظارتی صورت می گیرد و باید اصلاح شود .

وی تصریح کرد: با این شرایط موجود نمی توان مجموعه کشتارگاه را مدیریت و‌ کنترل کرد، لذا باید برای برطرف شدن معضلات فعلی کشتارگاه مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شود و نظارت بر عهده شهرداری و دستگاه های اجرائی باشد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.