stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 415636
  • 04 بهمن 1400 - 7:45
1
استاندار همدان:

ارج گذاشتن و یاد کردن از قهرمانان و سلحشوران وظیفه دینی است

ارج گذاشتن و یاد کردن از قهرمانان و سلحشوران وظیفه دینی است
همدان- قلمنا- وظیفه دینی ما، ارج گذاشتن و یاد کردن از قهرمانان و سلحشوران در جامعه است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و فرماندهان و ۸۰۰۰شهید استان، که با حضور سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، و سردار حمید حسام، نویسنده ادبیات دفاع مقدس، برگزار شد، گفت: نظام ستم‌شاهی مسیر جامعه را به فلاکت و بدبختی رقم زده بود.

وی با بیان اینکه امام راحل با قیام و انقلاب خود، این نظام پوسیده و منحط را نابود کرد و سعادت و خوشبختی را برای مردم ایران ریل‌گذاری کرد، افزود: دشمنان انقلاب، وقتی دیدند از همه جا شکست خورده‌اند، جنگ ۸ ساله را با همراهی صدام ملعون، بر ملت ایران تحمیل کردند.

استاندار همدان ادامه داد: رزمندگان ما در دفاع مقدس، در راه اعتلای بهترین ارز‌ش‌ها یعنی آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک، با مجاهدت‌های رزمندگان، نجات، صلاح و فلاح ملت ایران ممکن شد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با درایت تمام توانست با یک ریل‌گذاری صحیح و درست، کشور و ملت را به سوی رستگاری و سعادت رهمون کند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: وظیفه دینی ما، ارج گذاشتن و یاد کردن از قهرمانان و سلحشوران در جامعه است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید منش، اعتقادات و راه ایثارگران، آزادگان و شهدا را به نسل‌های آینده معرفی و تسری دهیم، اضافه کرد: ضرورت دارد کنگره‌ای در شان و تراز شهدای والامقام استان همدان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های مجموعه دست‌اندار‌کار کنگره، تمان توان را در نکوداشت و بزرگداشت شهدا به کار خواهیم گرفت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برگزاری کنگره یک اقدام فرهنگی موثر در راه اعتلای جامعه است که با بهترین شیوه انجام خواهد شد، یادآور شد: مردم استان دلباخته دین مبین اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد به عنوان رئیس کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و فرماندهان و ۸۰۰۰ شهید استان منصوب شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.