stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 415623
  • 03 بهمن 1400 - 23:53
2
فرماندار:

مدیران به صورت ویژه پیگیر رفع موانع سرمایه‌گذاری در کنگاور باشند

مدیران به صورت ویژه پیگیر رفع موانع سرمایه‌گذاری در کنگاور باشند
کرمانشاه -قلمنا - فرماندار کنگاور گفت: مدیران تمام دستگاه‌ها مکلفند به صورت ویژه حوزه اقتصادی شهرستان و رفع موانع سرمایه گذاری را با نگاهی دقیق دنبال کنند و برای تمام سرمایه‌گذاران در راستای باز شدن گره مشکلاتشان وقت بگذارند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار، «فرزاد الماسی» عصر یکشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان کنگاور اظهار داشت: بحث اشتغال اولویت اصلی دولت سیزدهم است و در کنگاور نیز باید به صورت جدی بر روی این مساله تمرکز کنیم تا بتوانیم نرخ‌ بیکاری را کاهش دهیم.

فرماندار کنگاور گفت: نگاه شخص آقای استاندار کرمانشاه نیز اهمیت دادن به تولیدات داخلی، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و ایجاد اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری است، بنابراین همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید به همین سمت حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید فعالیت های اقتصادی در اولویت کار مدیران قرار گیرد، یادآور شد: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و مردمی با ایجاد مشوق های مالی خوب، کنگاور را به سمت توسعه و پیشرفت حرکت دهد.

الماسی به ظرفیت های بالای اقتصادی و تولیدی کنگاور اشاره و تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت ها با کمک خود مردم و حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان میسر خواهد شد و حمایت مدیران و رفع موانع سرمایه گذاران می تواند رونق اقتصادی بالایی را در این منطقه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مسوولان برتر شهرستان کنگاور در دهه فجر معرفی خواهند شد، اظهار داشت: مهمترین شاخصه انتخاب مدیران برتر عملکرد مناسب در حوزه اشتغال و جذب سرمایه گذار خواهد بود.

کنگاور با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.