stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 415620
  • 03 بهمن 1400 - 23:50
1
فرماندار:

تمام راه‌های روستایی شهرستان سنقروکلیایی بازگشایی شد

تمام راه‌های روستایی شهرستان سنقروکلیایی بازگشایی شد
کرمانشاه- قلمنا- فرماندار و رییس ستاد مدیریت بحران سنقروکلیایی از بازگشایی تمامی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع بارش نزولات آسمانی به علت کولاک شدید برف راه دسترسی ١۵٠ روستای شهرستان مسدود شد.
قلم | qalamna.ir :

«غلامرضا مرتضوی» یکشنبه شب افزود: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی به صورت شبانه روز تا ساعت ٢ بامداد گذشته ادامه داشت و تمامی راه های دسترسی شهرستان بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: در طول مدت آماده باش دستگاه ها و اعلام وضعیت نارنجی از سوی ستاد مدیریت بحران به صورت شبانه روز راهداران و تیم های امدادی و خدمات رسان پای کار بوده اند.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: از روز پنجشنبه هفته گذشته از همان ساعات ابتدایی شروع بارش، عملیات بازگشایی مسیرها با اولویت راه های اصلی آغاز و باتوجه به وسعت شهرستان و وجود ٢١١ روستا و ٧٨٠ کیلومتر راه روستایی و کولاک شدید در مسیرهای روستایی کار زمان بر بود که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی شب گذشته این عملیات به پایان سید.

وی در پایان از همراهی مردم و همچنین زحمات شبانه روزی راهداران، تیم های امدادی هلال احمر و اورژانس، دستگاه های خدمات رسان، پلیس راهور و اعضای ستاد بحران شهرستان از جمله سپاه، نیروی انتظامی، اعضای شورای تامین و همه مدیران شهرستان قدردانی کرد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته گذشته آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.