چهار سیلندر C-HR میتواند از یک توربوشارژر یا یک سوپرشارژر بهره ببر. این خودرو در آزمایش ها می تواند در ۱۱.۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که کندتر از بسیاری از رقبای خود است. C-HR سواری راحت ارائه میکند، سیستم تعلیق به خوبی به کار برده شده است. فرمان C-HR نسبت به بازخوردها به نظر دقیق است و چرخهای جلوی آن مستقیماً به دستورات پاسخ میدهند.در داخل کابین تویوتا کیفیت مواد به کار رفته معمولی است؛ به جز یک جفت پانل پلاستیکی ارزان قیمت در دو طرف کنسول مرکزی، مواد در سراسر داخلی به خوبی به کار رفته شده و بادوام به نظر میرسند.
یک داشبورد از چرم مصنوعی با دوختهای شبیه سازی شده وجود دارد و روی درها نیز این جنس به کار رفته است. به طور کلی، کابین طراحی قابل پسندی دارد اما با این حال، وقتی صحبت از در دسترس بودن امکانات میشود، C-HR قابلیت های به روز زیادی دارد.