stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415573
  • 03 بهمن 1400 - 19:59
2
استاندار:

برنامه‌های متعددی برای توسعه استان کرمانشاه داریم

برنامه‌های متعددی برای توسعه استان کرمانشاه داریم
کرمانشاه- قلمنا- استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کارآفرینان توانمند باید به سرمایه گذاری در کرمانشاه ترغیب شوند، گفت: برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای توسعه استان داریم که باید هرچه زودتر عملیاتی شوند.
قلم | qalamna.ir :

؛ «بهمن امیری مقدم» روز یکشنبه در حاشیه نشست بررسی مسایل و مشکلات استان‌ها با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور به صورت وبینار؛ افزود: باید به واسطه رایزنی با استان های هم مرز با عراق و بهبود وضعیت تبادل کالا و مسافر از طریق مرزها به توسعه استان کمک کنیم.

وی با اشاره به بارش های مناسب برف در روزهای گذشته گفت: با تلاش همه مجموعه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای نظامی و دستگاه‌های خدمات رسان بارش‌ها مشکلی جدی برای مردم استان ایجاد نکرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه به موضوع فرسودگی تجهیزات راهداری و شهرداری ها اشاره کرد و افزود: در نشست امروز با وزیر کشور قرار شد تجهیزات راهداری برای برخی از استان‌ها از جمله کرمانشاه تهیه شود تا دستگاه‌های مربوطه بتوانند در مواقع لزوم خدمات جاده ای و شهری مناسب تری را ارایه دهند.

امیری مقدم همچنین به معضل تامین آب اشاره کرد و گفت: باید برای تامین آب شرب شهروندان در تابستان آینده چاره اندیشی کنیم و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با کرمانشاه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کردند باید همه در برنامه ریزی‌ها و اولویت بندی ها حتما این توصیف ماندگار را مدنظر داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه همچنین بر ضرورت یک تعهد و توافق فراگیر برای معرفی شایسته کرمانشاه تاکید کرد و گفت: همه دست به دست هم دهیم و کرمانشاه را آنگونه که شایسته جایگاه تاریخی و فرهنگی این دیار زیبا و پهلوان پرور است، به همگان معرفی کنیم.

امیری مقدم گفت: باید تلاش کنیم با معرفی جذابیت‌ها و فرصت‌های کرمانشاه و رفع موانع تولید، بستر برای با سرمایه‌گذاری فراهم و اشتغالزایی شود.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.