stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415543
  • 03 بهمن 1400 - 19:23
0
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس:

توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل در فارس

توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل در فارس
فارس_ ۳ هزار و ۳۸۷ مورد اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و ۳۶۵ راس دام سبک و سنگین برای مددجویان آسیب دیده از سیل اخیر جنوب فارس تهیه و در حال توزیع است.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل کمیته امداد استان فارس گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب استان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که موجب شد به منازل، دام و طیور و لوازم ساکنین مناطق جنوبی استان فارس آسیب‌های فراوانی وارد شود که با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک‌های خیران اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان تهیه شد و در حال توزیع است.
محمد بذرافشان افزود: :تاکنون به ۶۰۲ خانوار آسیب دیده ۳ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال مساعدت پرداخت شده و همچنین بیش از ۶ میلیارد ریال بسته‌های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.
مدیر کل امداد فارس با اشاره به خسارت‌های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق گفت: ۳۶۵ راس دام سبک و سنگین به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری شد و در حال توزیع به مددجویانی است که دام‌های آنان در حادثه سیل اخیر تلف شده اند.
وی با اعلام اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد؛ افزود: تعداد ۳ هزار و ۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و. هم به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال تهیه شده و در حال توزیع بین این خانوار‌ها است.

سیل روز‌های ۱۲و۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ در جنوب و شرق فارس پنج نفر را به کام مرگ کشاند و خسارت مالی سنگینی بجا گذاشت.
بنا بر اعلام مسئولان استان فارس، سیل بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف و زیرساخت‌ها و امر زیربنایی و همچنین منازل مسکونی مردم در شهر‌های جنوبی فارس خسارت وارد کرد.
سیل و بارش‌های سیل آسای روز‌های ۱۲و ۱۳دیماه سال جاری به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی، همچنین افزون بر هفتصد میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی و دام و طیور استان فارس وارد کرد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.