stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 415473
  • 03 بهمن 1400 - 15:33
1

ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است

ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است
اصفهان_ سرمربی تیم مردان بسکتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم اصفهانی هستیم به فدراسیون و باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد برگزار دربی در اصفهان را دادیم که موافقت نشد.
قلم | qalamna.ir :

سرمربی تیم مردان بسکتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم اصفهانی هستیم به فدراسیون و باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد برگزار دربی در اصفهان را دادیم که موافقت نشد.

علی خسروی در خصوص دربی بسکتبال اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی بسکتبال ایران است که از بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی با دانشی، سود می‌برد، بنابراین بازی بسیار خوبی خواهد بود.

وی افزود: تیم ما نیز تیم بسیار جوان و ۹۰درصد بازیکنان آن بومی است، بنابراین تلاش می‌کنیم در این بازی نیز همچون بازی‌های گذشته نمایش قابل قبولی داشته باشیم. در بسکتبال نتیجه از قبل مشخص نیست و شاید در ثانیه‌های آخر بازی، نتیجه تغییر کند.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان تصریح کرد: باتوجه به برگزاری متمرکز بازی‌ها و اینکه هر دو تیم اصفهانی هستیم به باشگاه ذوب‌آهن و فدراسیون پیشنهاد دادیم که این مسابقه در اصفهان برگزار شود که متاسفانه مورد قبول واقع نشد و قرار است دربی اصفهان در تهران برگزار شود.

وی در خصوص سطح کمی و کیفی این فصل مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ باکیفیتی داشتیم و سطح مسابقات خوب بود، می‌توان گفت تیم‌ها نزدیک به هم بودند و هیچ تیمی با ذهنیت باخت به میدان نمی‌آید و تا سوت پایان با تمام وجود تلاش می‌کنند، حتی تیمی مثل نیروی زمینی هم باخت‌هایی که داشته با اختلاف نزدیک بوده و تلاش زیادی مقابل رقبای خود انجام داد.

خسروی با بیان اینکه هدف تیم آینده‌نگری برای سال‌های آینده است، خاطرنشان کرد: حدود ۹ نفر از بازیکنان فصل گذشته که در رقابت‌های لیگ دسته یک حضور داشتند را حفظ کردیم و ۴ بازیکن باتجربه همانند عماد سلمانی در کنار آن‌ها قرار داده‌ایم، متاسفانه در پست پنج، رسول سلطانی را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین خوبی برای وی داشته باشیم که همین مسئله ما را تا حدی اذیت کرده، اما تلاش می‌کنیم با نفرات دیگری که داریم بتوانیم بازی‌های خود را باکیفیت خوب به پایان برسانیم.

وی افزود: در کادر فنی نیز افراد بسیار خوب و باتجربه همچون نظافت، دهقان و آقاجان حضور دارند که هرکدام سابقه درخشانی در بسکتبال داشتند و تلاش می‌کنند تجربیات خود را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار  دهند که تاکنون نیز موفق بوده‌ایم.

خسروی حضور بازیکنان خارجی در لیگ و نتایج تیم‌ها بسیار تاثیرگذار خواند و گفت: سیاست باشگاه سپاهان با وجود نیازی که ما داشتیم، تکیه بر بازیکنان داخلی و نگرفتن بازیکن خارجی بوده است، اما تیم‌های دیگر که بازیکن خارجی گرفتند، توانستند به راحتی و با آرامش بیشتر بازی‌های خود را انجام دهند، چرا که بار بازی بیشتر بر روی دوش این بازیکنان است و تجربه آن‌ها به ویژه در لحظات حساس و تعیین کننده به کمک تیم می‌آید

  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.