stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 415460
  • 03 بهمن 1400 - 15:20
0
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

استان اصفهان صنعت محور و دارای شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند است

استان اصفهان صنعت محور و دارای شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند است
اصفهان_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: این استان صنعت محور و دارای شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند است بنابراین باید به سمت اشتغال خُرد پیش برود و این فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغالزایی در استان است.
قلم | qalamna.ir :

امیررضا نقش روز یکشنبه در جلسه کانون کارآفرینی در استانداری افزود: نقشه مسیر و برنامه‌های حکمرانی در حوزه کارآفرینی در استان تاکنون درست و مطلوب پیش رفته است.
وی با بیان اینکه استانداری نقش تسهیل‌گری، رهبری و حمایت از کارآفرینان را بر عهده دارد افزود: کارآفرینی نمی‌تواند با تمرکز در یک منطقه، پاسخگو باشد و نهادهای مسوول باید از حرکت‌های خوب کانون کارآفرینی حمایت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: این استان صنعت محور و دارای شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند است بنابراین باید به سمت اشتغال خُرد پیش برود و این فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغالزایی در استان است.

وی وجود دانش تخصصی ، اهداف والا و حضور افراد دغدغه‌مند اجتماعی را از مزیت‌های قابل توجه استان برشمرد و گفت: در این راستا باید همه نهادها و متخصصان و کارشناسان با همکاری و هم‌افزایی به میدان بیایند تا شاهد رونق و شکوفایی اشتغالزایی و کارآفرینی در این استان باشیم.

معاون استاندار اصفهان ایجاد حتی یک شغل را کار باارزشی دانست و افزود: با تعمیق و همکاری همه اعضا باید ایده ها و افکار بلندمدت و پیشران‌های اقتصادی برای استان اصفهان طراحی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: هیأت اندیشه‌ورز کارآفرینی با تصمیم‌سازی برای کانون کارآفرینی می‌تواند کمک‌دهنده و ایده‌پرداز باشد.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تسهیلات رفع موانع تولید با همکاری بانک‌ها در چند ماه گذشته تصویب شده است که نشانه ای از همکاری بانک‌های مرتبط برای رفع موانع و ایجاد کار و اشتغال است.

نقش بیان داشت: استانداری اصفهان نیز با تشویق، حمایت و پشتیبانی از اختصاص تسهیلات از فعالیت‌های کارآفرینی در استان حمایت می‌کند.
وی بر تقویت نقش کانون کارآفرینی تاکید و تصریح کرد: برگزاری رویدادهای کارآفرینی استان اصفهان می‌تواند به گسترش فرهنگ کارآفرینی در این منطقه کمک کند.

در این جلسه اعضای کانون کارآفرینی به بیان دغدغه‌ها و نیازهای این بخش پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مسوولان از این مجموعه شدند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.