stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415450
  • 03 بهمن 1400 - 15:10
0
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان:

امدادرسانی به ۵۳ حادثه در استان اصفهان طی چهار روز اخیر

امدادرسانی به ۵۳ حادثه در استان اصفهان طی چهار روز اخیر
اصفهان_ معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: امدادرسانی به ۵۳ حادثه در استان اصفهان طی چهار روز اخیر انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

داریوش کریمی با اشاره به اینکه طی چهار روز اخیر مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته ۵۳ مورد بوده است، اظهار داشت: از این تعداد ۱۲ مورد برف و کولاک، ۲۰ مورد جاده‌ای، هفت نفر خدمات حضوری، هفت مورد حوادث شهری، ۶ مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و یک مورد کوهستان بوده است.

وی مجموع کل حادثه دیدگان طی چهار روز اخیر در استان اصفهان را ۲۵۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۸ نفر در برف و کولاک، ۹۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۴۵ نفر خدمات حضوری، ۱۶ نفر در حوادث شهری، هشت نفر در حوادث کارگاهی و یک نفر در کوهستان بوده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مجموع کل آسیب دیدگان در این حوادث ۲۵۵ نفر بوده است، ادامه داد: ۸۸ نفر در برف و گولاک، ۹۸ نفر در حوادث جاده‌ای ،‌۴۵ نفر خدمات حضوری ،‌۱۵ نفر در حوادث شهری، هشت نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و حوادث کوهستان یک نفر بوده است.

۵۱ نفر اسکان یافتند

وی مجموع کل نجات یافتگان از حوادث چهار روز اخیر در استان اصفهان را نیز ۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

کریمی با اشاره به اینکه مجموع کل افراد اسکان داده شده طی چهار روز اخیر ۵۰ نفر بوده است، ابراز داشت: از این تعداد هفت نفر در برف و کولاک گرفتار شده، دو نفر در حوادث جاده‌ای و ۴۱ نفر در قالب خدمات حضوری اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اعزام ۵۴ تیم عملیات امداد و نجات برای امدادرسانی به حوادث اضافه کرد: ۱۵۰ نفر این عملیات‌ها را انجام داده‌اند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه ۴۶ دستگاه آمبولانس هلال احمر برای امدادرسانی به این حوادث اعزام شده است، افزود: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده است.

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.