stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415393
  • 03 بهمن 1400 - 12:17
1

وزیر ورزش: فدراسیون انجمنهای ورزشی یک سازمان تربیت بدنی است

وزیر ورزش: فدراسیون انجمنهای ورزشی یک سازمان تربیت بدنی است

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه با حضور در فدراسیون انجمنهای ورزشی با رییس فدراسیون، اعضای هیات رییسه، روسای انجمنها و نواب رییس، مسئولان کمیته ها و پرسنل فدراسیون نشست مشترکی را برگزار کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این نشست ۳ ساعته حمید سجادی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: بسیار خشنود هستم که در این روز عزیز در جمع یکی از بزرگترین فدراسیونهای ورزشی کشور هستم و بواقع این مجموعه که در ابعاد همگانی، تفریحی، قهرمانی و حرفه ای فعالیت می کند خود یک سازمان تربیت بدنی است و بنده قدر این فدراسیون تاثیر گذار در ورزش ایران را بخوبی می دانم.

وی با تمجید از مدیریت این فدراسیون تاکید کرد:در این فدراسیون عریض و طویل توسعه پایدار را شاهد بوده ایم، رشد و تعمیم فنی در انجمنها و رشته های تحت پوشش، کثرت و عظمت کار را مشخص می کند و این بخاطر مدیریت صحیح جناب علیپور است که ایشان بخشی از تاریخ ورزش کشور است و من بر خود وظیفه و تکلیف می‌دانم که نگاه ویژه‌ای به این مجموعه بزرگ ورزش کشور داشته باشم.

در این نشست همچنین محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: دکتر سجادی اولین وزیری است که از جنس ورزش است، یک قهرمان ملی و یک مدیر دلسوز که درد ورزش را می‌داند و این باعث افتخار ما است که امروز در خدمت ایشان هستیم.

وی افزود: فدراسیون انجمنهای ورزشی ۱۱ سال پیش توسط دکتر سجادی تاسیس شد و حالا بعد از بیش از دو دهه ۲۰ انجمن، ۷۰ رشته ورزشی، ۲۵۰۰ هیات و کمیته را مدیریت می کنیم که از این تعداد ۵ رشته در المپیک و مجموعا ۱۱ رشته در بازیهای آسیایی حضور دارند، در این مدت ۶۰۰ مدال رنگارنگ در آوردگاههای بین المللی کسب کردیم، دارای ۲۵ کرسی بین المللی هستیم و دائما در حال برگزاری مسابقات کشوری و سراسری و اعزامهای برون مرزی هستیم و همه اینها بخاطر دور اندیشی جنابعالی و تشکیل این مجموعه بزرگ ورزش کشور بود.

در ادامه این نشست وزیر ورزش و جوانان به تفکیک با روسای انجمنهای تابعه گفت و گو کرد و شرایط رشته های تحت پوشش را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد به رشته های المپیکی بخصوص بیس بال و سافت بال، راگبی و کریکت توجه ویژه ای شود و حتی وعده داد که بزودی یک زمین اختصاصی برای این سه رشته مذکور در نظر گرفته شود.

اهدای یک تابلوی نقاشی از تصویر وزیر ورزش که توسط یک ورزشکار معلول رشته برای تونیک کشیده شده بود به وزیر ورزش و تجلیل از بانوان حاضر در این جلسه به مناسبت روز زن از دیگر برنامه های این جلسه بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.