stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 415391
  • 03 بهمن 1400 - 12:17
1

مظلومی: باید در پاراآسیایی چین نسبت به جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم

مظلومی: باید در پاراآسیایی چین نسبت به جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم

رییس فدراسیون‌ نابینایان و کم بینایان گفت: در فدراسیون نابینایان و کم بینایان ۸ سال حضور داشتم و مطمئن بودم که برای سومین بار نیز سکان فدراسیون را نیز برعهده خواهم گرفت.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا مظلومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من با توسل به ائمه اطهار در انتخابات شرکت کردم و چون ۸ سال در این فدراسیون کار کرده بودم، یقین داشتم که برای سومین بار نیز هدایت این فدراسیون را برعهده خواهم گرفت. امیدوارم با خرد جمعی عملکرد بهتری در این دوره داشته باشیم.

وی گفت: در این ۸ سال هر چه در توان داشتم به ورزش نابینایان و کم بینایان کمک کردم و این بار نیز قضاوت را بر عهده اعضای مجمع گذاشتم تا خودشان کاندیدای مورد نظر را انتخاب کنند.

مظلومی خاطرنشان کرد: خوشحالم که امروز با اکثریت رای مجمع این مسوولیت را برعهده گرفتم، البته کسانی هم که رای ندادند برای آنها احترام قائل هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای بازیهای پاراآسیایی چین چه برنامه ای دارید، افزود: اردوها در حال حاضر با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک در حال برگزاری است و کار از هم اکنون شروع شده و مشکل خاصی وجود ندارد. سال آینده کار سنگینی داریم به هر حال باید توجه کنیم که هر ساله رشد داشته‌ایم و این بار باید نسبت به دوره قبلی که در جاکارتا بود به لحاظ کیفی و کمی بهتر باشیم و به جایگاه ایران در رده‌بندی کمک کنیم.

وی در پایان همچنین درباره زیرساخت های مورد نیاز ورزش نابینایان و کم‌بینایان گفت: مسئولان وزارت ورزش باید در این خصوص به ما کمک کنند تا شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.