stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415383
  • 03 بهمن 1400 - 12:15
1

امروز فرهنگ فاطمی الهام بخش زنان و مادران کشور است

امروز فرهنگ فاطمی الهام بخش زنان و مادران کشور است
قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در این پیام با بیان اینکه تقارن روز زن و روز مادر با ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) سرسلسله نسل مبارک پیامبر عظیم الشأن اسلام، فرصت مغتنمی برای درس آموزی از مکتب متعالی و وجود مقدس آن کوثر فزاینده و آن دُر درخشان عالم خلقت و جهان بشریت است، اظهار داشت: زنی که افتخار خاندان وحی و در فضایل و مناقب هم طراز پیغمبر اکرم (ص) و خاندان عصمت و طهارت بود و به تعبیر امام رضوان الله تعالی «زنی که اگر مرد بود، به جای رسول الله بود….» این بانوی با عظمت و بزرگوار با عبودیت و بندگی خود نشان داد که زن می تواند به رتبه عالی عصمت برسد و در دوران عمر کوتاه خود به مقام ‌«سیده نساء أهل الجه و سیده نساء العالمین» نائل گردد.

به گفته وی، بی تردید، هیچ زنی را در تاریخ بشر سراغ نداریم که طراز فضائل و مناقب و معنویتش و ثمرات و برکات اجتماعی اش قرین حضرت زهرا (سلام الله علیها) باشد، همچنان که هزاران مشعل هدایت در دنیای کنونی نمودار بقای معنوی آن وجود مبارکند؛ او در همه عرصه های قابل تصور برای انسان کامل، یکتا و نمونه است. دختری مهربان که برای پدر غمگساری و مادری می کرد. همسری دلسوز، با وفا و همراه که آرامش و گرمی و صمیمیت را بر خانه حاکم می نمود، و در جایگاه مادر مربی انسان هایی شد که نورشان از بسیط خاک تا آن سوی افلاک می درخشند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در بخشی دیگر از این پیام خاطرنشان کرد: بحمدالله به برکت نظام اسلامی، امروز فرهنگ فاطمی الهام بخش زنان و مادران این کشور است آنانی که در دامان پاک خود مجاهدان و جانبازان و شهیدان بزرگ و فداکار را تربیت و به جامعه بشری تقدیم نمودند. امروز هم در تداوم راه همان زنان و مادران مجاهد پرور، شما بانوان و خواهران گرامی که در جایگاه همسری و مادری نقش آفرینی می کنید باید با الگو گرفتن از فاطمه زهرا (س) آن نسخه تمام حقیقت انسانیت در عفت و پاکیزگی، در شوهرداری، خانه داری و فرزندپروری، در مجاهدت و دفاع از ولایت، در بصیرت و سیاست فهمی و در همه عرصه های حیات طیبه یک انسان مؤمن، تلاش دشمن در فروپاشی کانون مقدس و مبارک خانواده را ناکام گذاشته و نسل مؤمن، صالح ولایی و انقلابی را برای سربازی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) پرورش دهید.

ادیانی تصریح کرد: اینجانب میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) را به همه کارکنان و خانواده های محترم آنان به ویژه خانواده های شهدا و جانبازان تبریک عرض نموده و از تلاش مقدس و فداکاری و همراهی برای گرمابخشی و سرریز کردن عشق و عاطفه در فضای خانواده قدردانی می نمایم و زندگی سراسر شاد و شیرین را در سایه محبت به اهل بیت عصمت و طهارت خاصه ام الائمه زهرای مرضیه (س) برایتان آرزومندم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.