stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 415316
  • 03 بهمن 1400 - 14:03
1
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

شور پیروزی انقلاب در همه مدارس استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

شور پیروزی انقلاب در همه مدارس استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آستانه دهه فجر از همه مدیران و مسوولان آموزش و پرورش استان خواست زمینه های شادی، شور و نشاط دانش آموزان از پیروزی انقلاب اسلامی را با تزئین همه مدارس و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی ایجاد کنند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، «مجید یزدان پناه» روز یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سرسرای این اداره کل برگزار شد؛ همچنین از مدیران مناطق ۲۴ گانه و نواحی سه گانه آموزش و پرورش استان، سازمان بسیج دانش آموزی، انجمن اتحادیه اسلامی آموزش و پرورش خواست در دهه فجر برای دانش آموزان جوایز و هدایای مختلف در نظر بگیرند که این ایام پیروزی انقلاب به خاطره فراموش نشدنی برای دانش آموزان تبدیل شود و آن را احساس کنند.

او در ادامه یکی از مهمترین محورهای برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش را ایجاد “امید آفرینی” در جامعه عنوان کرد و گفت: شاخص ترین جلوه امیدآفرینی در جامعه خدمت رسانی و خدمت کردن به مردم با حل مشکلات آنها است، بنابراین در این ایام میز خدمت مستقیم در همه ادارات آموزش و پرورش باید دایر شود و در حد توان باید به حل مسائل مردم باید کمک کنیم.

یزدان پناه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را سرمایه بسیار ارزشمند دانست و افزود: در این ایام با اجرای برنامه های خوب و تاثیرگذار در راستای شور و نشاط مردم و دانش آموزان هرچه در توان داریم باید به کارگیریم.

زنگ انقلاب در مدرسه حجاب کرمانشاه به صدا در خواهد آمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود؛ اداره کل آموزش و پرورش را یکی از محورهای اصلی اجرای برنامه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر آموزش و پرورش ۲ برنامه اصلی؛ زنگ انقلاب و همچنین برنامه “سرود” در روز ۲۲ بهمن را با مشارکت ۱۰۰ تا ۲۰۰ دانش آموز برعهده خواهد داشت.

یزدان پناه با بیان اینکه برنامه مهم زنگ “انقلاب ” در همه مدارس استان اجرا می شود، افزود: بنا داریم برنامه اصلی که با حضور استاندار و مسوولان ارشد همزمان با سراسر کشور در ساعت ورود حضرت امام (ره) به مهین اسلامی در سرسرای حجاب شهر کرمانشاه برگزار شود.

او با بیان اینکه خدا شکر وضعیت کرونایی استان در این روزها آبی است، افزود: انشاالله اگر مشکلی از نظر شیوع ویروس کرونا پیش نیایید؛ بنا داریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مراسم زنگ انقلاب گروه های سرود دانش آموزی و همچنین نمایشگاه انقلاب در علاوه بر این مراسم برگزار کنیم.

یزدان پناه در بخش دیگر از صحبت های خود یکی دیگر از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش کرمانشاه را اجرای گروه سرود بزرگ دانش آموزان در روز ۲۲ بهمن اعلام کرد و گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ایام الله دهه فجر با هم افزایی و تعامل با دیگر دستگاه ها و ارگان ها طی برنامه های منظم و دقیق در راستای ایجاد شور و نشاط پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه برگزار خواهد کرد.

آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیش از ۳۳۰ هزار دانش آموز، حدود ۳۰ هزار معلم و کارمند همچنین بیش از چهار هزار مدرسه دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزارو ۵۹۵ روستا دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.