stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415310
  • 03 بهمن 1400 - 10:58
1
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه:

میانگین مصرف گاز در استان کرمانشاه ۱۵ درصد افزایش یافت

میانگین مصرف گاز در استان کرمانشاه ۱۵ درصد افزایش یافت
کرمانشاه -قلمنا - مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: باتوجه به برودت هوا میانگین مصرف روزانه گاز در استان اکنون به ۱۴میلیون متر مکعب گاز رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته؛ حدود ۱۵درصد افزایش نشان می‌دهد.
قلم | qalamna.ir :

به خبرنگار؛ «سیروس شهبازی» روز یکشنبه در گفت و گویی از تمام مشترکان گاز استان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی؛ نسبت به مصرف بهینه و همچنین رعایت الگوی مصرف ( ۱۸ الی۲۱ درجه سانیتگراد) با کم کردن یک درجه دمای سیستم گرمایشی اقدام کنند.

شهبازی همچنین از خانواده ها خواست در منزل لباس مناسب زمستانی بپوشند و نسبت به سایر اقداماتی که می تواند صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی داشته باشد اهتمام ویژه کنند و با این کارها شرکت گاز را در راستای خدمات دهی پایدار به مشترکان یاری دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: این شرکت باتوجه به افزایش مصرف گاز در روزهای اخیر؛ در راستای تأمین گاز پایدار مشترکان به ویژه بخش خانگی؛ آخرین راهکارهای جهت جلوگیری از افت فشار و قطع گاز در دست بررسی دارد.

شهبازی افزود: اکنون ۲۹ شهر، یک هزار و ۷۴۵ روستا، ۲ هزار و ۶۵۰ واحد صنعتی و تولیدی و ۷۴ جایگاه CNG استان با مجموع ۶۵۰ هزار مشترک مصرف کننده گاز طبیعی است و تلاش مجموعه این شرکت خدمات رسانی مطلوب به مشترکان در بخش های مختلف می‌باشد.

افزایش تدریجی دمای هوا در استان

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرد: براساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، به دلیل تضعیف تدریجی شرایط پایدار حاکم در منطقه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان تا روز چهارشنبه، روندی رو به افزایش می‏‌یابد.

همچنین، تا روز سه شنبه، انباشت آلاینده های صنعتی، بویژه در اوایل روز و در مناطق شهری و احتمالاً مه، بویژه در مناطق مرطوب و حاشیه رودخانه ‏ها، پدیده‏ های مورد انتظار در سطح استان خواهند بود.

به دنبال این وضعیت، از اواخر روز چهارشنبه تا پایان هفته، گذر امواجی ناپایدار، به تناوب سبب ابرناکی آسمان، وزش باد و بارش پراکنده برف و باران عمدتاً در مناطق شمال غرب و غرب استان خواهد شد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.