stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415304
  • 03 بهمن 1400 - 10:24
2

عضویت بانوان استان کرمانشاه در کتابخانه‌های عمومی رایگان شد

عضویت بانوان استان کرمانشاه در کتابخانه‌های عمومی رایگان شد
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: بانوان می‌توانند با مراجعه به پورتال کتابخانه ها و دریافت کد آنی تخفیف، به مدت یکسال به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.
قلم | qalamna.ir :

«معصومه حسنی‌خوانسار» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: هر شخصی که کارت عضویت از نزدیکترین کتابخانه عمومی دریافت کند عضویت وی برای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور معتبر است و در زمان مسافرت و یا ماموریت و یا نقل مکان هم می‌تواند در صورت داشتن اعتبار کارت عضویت از خدمات امانت کتاب در کتابخانه شهرهای مقصد بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه تعداد ۸۹ باب کتابخانه عمومی نهادی وجود دارد که بانوان می‌توانند پس از دریافت کد آنی (عضویت رایگان) از امروز تا پایان هفته جاری (۷ بهمن) با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود به صورت حضوری ثبت نام خود را تکمیل کرده و به صورت رایگان به عضویت کتابخانه عمومی در آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه در ادامه درخصوص جایگاه زن هم گفت: زن برتر، زن مسلمان، متعهد و صالحی است که با پیروی از زهرای مرضیه(س) که اسوه حسنه برای تمامی انسان‌های جویای کمال در عالم است، می‌کوشد تا با ایفای نقش واقعی در خانواده و جامعه و اعمال پشتکار، دقت و تدبیر و انجام صحیح امور، مادری شایسته در خانواده و نظام جمهوری اسلامی بوده و نهایتا فضای جامعه را از عطر کمالات خود آکنده سازد.
حسنی خاونسار سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز زن و بزرگداشت مقام مادر، را به مادران و زنان جامعه اسلامی تبریک و تهنیت گفت و از تلاش و کوشش ایشان در اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی کرد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.