stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415250
  • 02 بهمن 1400 - 23:04
1
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان:

مهلت یک هفته ایی به اصناف خوزستان جهت دریافت کد کیو آر

مهلت یک هفته ایی به اصناف خوزستان جهت دریافت کد کیو آر
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: اصناف استان یک هفته فرصت دارند تا نسبت به دریافت کد کیو آر از طریق ثبت‌نام در سامانه برخط امید اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

ولی‌الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان در نشست ستاد کرونا خوزستان اظهار داشت: از این پس برابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا کدهای کیو آر قبلی منتفی و کدهای جدید مورد تایید است لذا باید اطلاع رسانی کافی در این خصوص انجام شود.

کد کیو آر یک نوع بارکد دو بعدی است که می تواند با استفاده از گوشی های هوشمند و دستگاه های اختصاصی خوانده شود.

وی در ادامه بر ضرورت نصب تهویه در مطب پزشکان تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از سه هزار مطب در خوزستان وجود دارد افزود: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده یک هزار و ۵۰۰ مطب سه هفته فرصت دارند تا در خصوص نصب تهویه مناسب اقدام کنند.

او گفت: همچنین ۸۶ دفتر پیشخوان و ۱۵ دفتر پلیس +۱۰ استان به مدت ۲ هفته فرصت دارند تا در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نصب تهویه اقدام لازم را انجام دهند.  

وی با بیان اینکه فرمانداران باید مکان لازم برای قرنطینه بیماران کرونایی تهیه و تجهیز کنند افزود: وظیفه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراقبت و قرنطینه بیماران کرونایی است.

حیاتی با بیان اینکه مکان‌های قرنطینه در مرزهای شلمچه و چذابه باید ظرف ۴۸ ساعت آینده به استانداری معرفی شود گفت: چگونگی مراقبت از بیماران در ایام قرنطینه بر عهده مجموعه بهداشت است.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان نیز گفت: برای کنترل مرزها نیاز به قوه قهریه است که اکنون در این زمینه در استان خلاء داریم.

وی افزود: لازم است هر چه سریعتر نشستی با حضور دستگاه های مرتبط در خصوص تردد در مرزهای خوزستان برگزار و مکانی برای قرنطینه بیماران در نظر گرفته شود.

در حال حاضر تمام شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.