stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 415208
  • 02 بهمن 1400 - 18:43
1

پرونده قتل همسر راننده اهوازی در انتظار صدور حکم

پرونده قتل همسر راننده اهوازی در انتظار صدور حکم
خوزستان - رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: پرونده همسر راننده اهوازی که به اشتباه به عنوان خودروی حامل سارقان به قتل رسیده بود در انتظار صدور حکم است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان درباره آخرین جزئیات پرونده همسر راننده اهوازی که نهم مهر امسال به اشتباه مورد اصابت گلوله قرار گرفت، افزود: براساس اظهارنظر بازپرس و بررسی‌های صحنه حادثه، نهم مهر امسال چندین سرقت به صورت زورگیری رخ می‌دهد که یکی از آن‌ها خانمی بود که به کلانتری مراجعه و اعلام می‌کند که طلاجات او را زورگیری کردند و سارقان با پژوپارس سفید از محل متواری شدند و مورد دیگری هم مبنی بر زورگیری گزارش شد لذا مأموران به دنبال دستگیری سارقان به پژوپارس سفید رنگی برخورد می‌کنند که ظاهراً مشابه خودروی سارقان است.

وی گفت: مأموران این خودرو را از طریق یک خودروی نیروی انتظامی و دو خودروی شخصی این نیرو تعقیب می‌کنند که عملیات تعقیب و گریز از ابتدا تا انتها حدود ۸۰۰ متر بیشتر نبوده است و ظاهراً راننده خودرو به ایست پلیس توجه نمی‌کند و بعد از شلیک دو تا سه تیر هوایی همچنان ماشین متوقف نمی‌شود که متعاقب آن یک تیر مستقیم از شیشه عقب به خودرو شلیک می‌شود که به یک خانم در این ماشین اصابت می‌کند و این خانم در جا کشته می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور افزود: وقتی ماشین متوقف می‌شود مأموران مشاهده می‌کنند که یک زن و شوهر با بچه‌ای دو ساله در این خودرو بوده اند و راننده ادعا می‌کند که متوجه ایست پلیس نشده است. مأموران هم تصور می‌کنند که، چون شیشه‌های خودرو دودی بوده و به فرمان ایست هم توجهی نکرده، همان ماشین حامل سارقان بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان گفت: در هر حال راننده می‌گوید که متوجه صدای تیر‌های هوایی نشده و فکر هم نمی‌کرده است کسی در تعقیبش باشد و زمانی متوجه می‌شود که تیر از شیشه عقب وارد ماشین می‌شود که بعد متوجه اصابت تیر به همسرش می‌شود.

وی افزود: در راستای انجام وظایف ذاتی و کشف جرم، بازپرس ما در صحنه حاضر و کارشناسی‌ها انجام می‌شود و در نهایت پرونده با صدور قرار جلب دادرسی به عنوان قتل شبه عمد با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود و پرونده در حال رسیدگی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اهواز است و ما هم منتظر صدور حکم بدوی هستیم.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.