stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 415207
  • 02 بهمن 1400 - 20:11
1
فرماندار کرمانشاه:

مشارکت‌ مردم باید مهم‌ترین جنبه برنامه‌های دهه‌فجر امسال کرمانشاه باشد

مشارکت‌ مردم باید مهم‌ترین جنبه برنامه‌های دهه‌فجر امسال کرمانشاه باشد
کرمانشاه- قلمنا- فرماندار کرمانشاه با تاکید بر مردمی‌ برگزار کردن مراسم‌های دهه فجر امسال، از ادارات و ارگان‌ها خواست اجرای برنامه‌های دهه فجر را با مشارکت حداکثری، پرشور و نشاط مردم در همه حوزه‌ها در سطح روستاها و مناطق مختلف شهری برنامه ریزی کنند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، «فضل‌الله رنجبر» عصر شنبه در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر در سرسرای فرمانداری کرمانشاه، همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست در این ایام با دایر کردن میز مستقیم خدمت در ادارات، محلات محروم، مناطق دور افتاده و مساجد تا حد الامکان به مردم پاسخگو باشند و حدقل گره ای از مشکلات مردم را در این ایام بگشایند.

وی همچنین از گروه های جهادی به ویژه پزشکی ، هلال احمر، بسیج و سایر نهادها خواست در راستای کمک به محرومان جامعه در دهه فجر برنامه های جهادی تدارک ببینند.

رنجبر در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش بسزای دانش آموزان و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، از آموزش پرورش خواست برنامه های متعدد و مختلفی را در راستای مشارکت و فعالیت دانش آموزان تدارک ببیند که برای انتقال و آشنایی نوجوانان با ارزش ها و آرمان های انقلاب بسیار مهم و حیاتی است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه نقش بانوان و اصناف و بازاریان را در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش نشدنی دانست و از نمایندگان امور زنان و خانواده و همچنین اتحادیه ها و اصناف خواست حتما برنامه های شاخص و ویژه ای را در خصوص نقش زنان و انصاف در دهه فجر در دستور قرار دهند.

رنجبر در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر یک جشن ملی همه اقوام ایرانی است، گفت: باید برنامه متعددی در راستای مشارکت حداکثری اقوام و مذاهب و اقشار مختلف مردم از سطح روستاها تا شهرها برگزار شود زیرا این جشن همه مردم ایران است.

هر دهیاری یک ستاد دهه فجر

او در بخش دیگر از سخنان خود، شعار امسال شهرستان کرمانشاه در دهه فجر را “هر دهیاری یک ستاد دهه فجر” اعلام کرد، از همه دهیاری ها، بخشداری ها و شهرداری ها خواست نسبت به مشارکت حداکثری مردم و همچنین برگزاری برنامه های دهه فجر در همه سطوح، تزئینات و زیباسازی معابر، نصب پرچم و بنر، اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کرمانشاه همچنین از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواست به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۳ فرزند شهید را برای بازدید از ۴۳ اداره تحت عنوان عهد پیمان با خون پاک شهدا معرفی کنند.

رنجبر همچنین از اداره ورزش و جوانان خواست برنامه های متعدد جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان مانند برگزاری مسابقات ورزشی برنامه ریزی کنند.

وی در بخش دیگر صحبت های خود با بیان اینکه در این ایام باید حامل پیام ها و اخبار خوب و امید آفرین برای مردم باشیم از تمام ادارات خواست برنامه افتتاحیه عمرانی و اقتصادی را به خوبی به اطلاع مردم برسانند تا توطئه دشمنان در فضای مجازی که عملکرد نظام زیر سوال می برند خنثی سازند.

رنجبر در پایان اعلام کرد مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده و داری پنج بخشداری مرکزی، کوزران، سر فیروزآباد، ماهدشت و بیلوار است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.