stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 415198
  • 02 بهمن 1400 - 18:29
1

عکاس مرکز کرمانشاه در چهار رویداد بین‌المللی درخشید

عکاس  مرکز کرمانشاه در چهار رویداد بین‌المللی درخشید
کرمانشاه- قلمنا- «بهمن زارعی» عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی () مرکز کرمانشاه در سه جشنواره بین‌المللی عکس برگزیده شد و در نمایشگاه جهانی ترکیه نقش‌آفرینی کرد.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از زارعی در جشنواره بین المللی عکس «ماکسیم دیمیتریف» کشور روسیه موفق به کسب سه جایزه در سه بخش شد.

در این جشنواره ۱۱ قطعه از عکس های عکاس در جمع برترین های نهایی قرار گرفتند که زارعی در بخش «پرتره» موفق به بردن جایزه «روبان فیاپ» شد و در بخش «شهر» نیز «لوح افتخار» را از آن خود کرد.

او همچنین در بخش «عکس رنگی»، جایزه FPC Trophy(کلوپ عکس فوکوس) را بدست آورد. دبیرخانه جشنواره «ماکسیم دیمیتریف» نتایج نهایی را هفته گذشته اعلام کرده است.

زارعی در نهمین جشنواره بین المللی عکس خیام که معتبرترین جشنواره عکس فیاپ(فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) در ایران است، با ۶ عکس به جمع برترین‌ها راه یافت. این خبر روز گذشته در سایت جشنواره خیام منتشر شده است.

زارعی هم اکنون در بخش «مردم» این جشنواره در بین نامزدهای کسب رتبه برتر قرار دارد. بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نهایی در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

عکاس همچنین آذرماه امسال با عکس «مادر عشایری» در نمایشگاه بین المللی گروهی «سرزمین ما» در کشور ترکیه حضور پیدا کرد. این جشنواره مجازی زیبایی های ایران را برای گردشگران و علاقه‌مندان کشورهای مختلف به نمایش گذاشت.

جشنواره «سلامت روان» دیگر رویدادی جهانی است که بهمن زارعی به تازگی در آن درخشیده است. زارعی در این جشنواره با عکس «شادی کودکان زلزله‌زده» موفق به دریافت «روبان فیاپ» شد.

بهمن زارعی متولد سال ۱۳۶۱ در شهرستان دالاهو، در عمر ۲۰ ساله عکاسی خود جوایز مختلف دیگری از جمله رتبه برتر دهمین ۲ سالانه عکس ایران، رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در سال ۱۳۹۴، رتبه اول جشنواره خبرگزاری ها و مطبوعات استان های مرزی ایران و عراق در سال ۹۵ و رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه را در کارنامه دارد.

این عکاس کرمانشاهی همچنین در چندین جشنواره به عنوان داور حضور داشته و مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس را به عنوان عکاس عکاسی کرده است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.