stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 414916
  • 01 بهمن 1400 - 20:14
0

بازدید میدانی استاندار خوزستان از شهرستان حمیدیه

بازدید میدانی استاندار خوزستان از شهرستان حمیدیه
استاندار خوزستان در بازدید میدانی از مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان حمیدیه مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز یک بهمن ماه در بازدید میدانی از مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان حمیدیه مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی در خصوص این بازدید میدانی توضیح داد: امروز پس از حضور در نماز جمعه حمیدیه مشکلات این شهرستان را در گفتگو با نمازگزاران و مردم شنیدیم و پس از آن  بازدیدهایی از مناطق مختلف شهر از جمله کوی مستضعفان، کوی انقلاب و کوی توحید داشتیم.

او گفت: یکی از مشکلات حمیدیه عدم وجود شبکه فاضلاب است که فاز اول آن خوشبختانه به تصویب رسیده و بزودی اجرایی خواهد شد همچنین تصفیه خانه آب شرب به مناقصه گذاشته شده است و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

خلیلیان بیان کرد: طرح هایی مربوط به آب کشاوری در دستور کار داریم که توسعه کشاورزی در حمیدیه را بیش از گذشته داشته باشیم؛ همچنین یکی از مسائل این شهرستان عدم وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با بخش کشاورزی است که میتواند به ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی کمک کند که برای آن هم یک طرح ویژه تهیه شده که اجرایی شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: برای بیمارستان محلی شهرستان تجهیزاتی تامین شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است اما نیازمند برخی اقدامات تکمیلی است که خدمت رسانی بهتری به مردم ارائه دهد.

وی ادامه داد: یک پل نیز باید احداث شود که ساخت آن از چند سال اخیر متوقف شده و باید ساز و کاری در نظر بگیریم که این مشکل را بتوانیم برای عبور و مرور عابران و خودروها حل نماییم.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: در مجموع برخی از پروژه ها در حال انجام است و بزودی به بهره برداری میرسند و بخش از پروژه ها را هم سرعت خواهیم داد و امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و اقدامات جهادی مشکلات حمیدیه را کاهش دهیم و انشاالله مردم این شهرستان از نعمت وجود دولت انقلابی بهره مند شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.