stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 414867
  • 01 بهمن 1400 - 18:15
1

نوزاد عجول هشترودی پس از ۸ ساعت تلاش امدادگران متولد شد

نوزاد عجول هشترودی پس از ۸ ساعت تلاش امدادگران متولد شد
قلم | qalamna.ir :

سلیمان جعفرازده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: تیم عملیات نجات جان مادران پرخطر برای امدادرسانی به این روستا در بخش نظرکهریزی اعزام شده بودند و با همکاری عوامل راهداری و هلال احمر موفق شدند تا این مادر را به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود تحویل دهند. 

وی با بیان اینکه این مادر باردار پس از رسیدن به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود بلافاصله به تبریز اعزام شد، بیان کرد: وی به محض رسیدن به بیمارستان الزهرا (س) تبریز سزارین شد و اکنون این مادر و نوزاد در سلامت کامل هستند اما کودک هفت‌ماهه در دستگاه نگهداری می‌شود.

فرمانده تیم عملیات نجات جان مادران پرخطر هشترود نیز به خبرنگار اظهار داشت: هنگام بازگشت و در محور «آتش‌بیگ» به علت بارش شدید برف و کولاک و بسته شدن مسیر جاده با وجود استفاده از زنجیرچرخ، آمبولانس قادر به ادامه راه نبود اما عوامل راهداری و هلال احمر بلافاصله به کمک ما آمدند. 

علی زیادپور اضافه کرد: در طول یک هفته گذشته این چهارمین مادر و نوزادی است که از محاصره برف و کولاک نجات داده شده است و اعضای تیم عملیات نجات جان مادران پرخطر هشترود همچنان در این مسیر ثابت‌قدم هستند.

به نقل از مسئولان بهداشت و درمان هشترود هم‌اکنون در این شهرستان ۴۱۶ مادر باردار سکونت دارند که از این تعداد ۱۶۳ مورد روستایی و بقیه شهری هستند. 
 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.