stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 414226
  • 29 دی 1400 - 17:35
0
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملایر اعلام کرد؛

پلمپ و معرفی ۱۳ واحد متخلف بهداشتی در ملایر

پلمپ و معرفی ۱۳ واحد متخلف بهداشتی در ملایر
همدان- قلمنا- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از پلمپ و معرفی 13 واحد متخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم، ابراهیم نعمت گرگانی گفت: در راستای صیانت و ارتقاء امنیت بهداشت عمومی جامعه، بازرسان بهداشتی این اداره با تشدید نظارت های بهداشتی و بازرسی های سرزده و همچنین گزارشهای مردمی، در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازدید به عمل می آورند.

 وی افزود: پس از بازدید و بازرسی از واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان ملایر، بیش از هشتصد کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف توسط بازرسین دامپزشکی ملایر کشف، ضبط و امحاء گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملایر تصریح کرد: باتوجه به تذکر قبلی، تکرار تخلف و عدم توجه به توصیه های بهداشتی بازرسین دامپزشکی و همچنین عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی، تعداد چهار واحد متخلف بهداشتی شامل: مرغ فروشی، قصابی، تهیه غذا و یک واحد رستوران با اخذ حکم از مراجع انتظامی پلمپ و ۱۳ واحد متخلف دیگر جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

نعمت گرگانی در پایان تصریح کرد: بازرسین اداره دامپزشکی بدون هرگونه اغماض با متخلفین بهداشتی حوزه دامپزشکی برخورد قانونی نموده  و آمادگی لازم را دارد که همشهریان عزیز هرگونه مورد غیر بهداشتی در زمینه های یاد شده را با شماره گیری سراسری ۱۵۱۲ به این اداره اطلاع رسانی نمایند تا اقدامات قانونی و پیشگیرانه بلافاصله بعمل آید.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.