stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 414199
  • 29 دی 1400 - 17:20
0

افزایشی شدن آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان

افزایشی شدن آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان
خوزستان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ابتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به دلیل کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم روند افزایشی به خود گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر شکراله سلمان‌زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان چهارشنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته  ۱۶ مورد جدید مثبت به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شده که نسبت به ۲ هفته گذشته افزایش ۲ برابری را دارد که بسیار نگران کننده است.

وی با بیان اینکه تست کرونای ۱۰ نفر در آبادان، چهار نفر در خرمشهر و ۲ نفر در شادگان مثبت گزارش شده است گفت:۱۵ نفر از این بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام اینکه روز گذشته  ۲ بیمار کرونایی در بیمارستان منطقه بستری شدند افزود:در حال حاضر ۱۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

سلمان‌زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۳۴۷هزار و ۲۹۴ نفر بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۳۱ نفر بستری شده و ۱۴ هزار و ۹۲۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی با تاکید بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا گفت: بجز واکسن آسترازنکا دیگر واکسن ها به تعداد کافی در محدوده دانشگاه علوم پزشکی آبادان موجود است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: کسانی که سه دُز واکسن تزریق کنند در صورت ابتلا به کرونا فقط پنج روز قرنطینه نیاز دارند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.