stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 413946
  • 28 دی 1400 - 22:48
0

تلاش دادگستری کرمانشاه برای راه‌اندازی و توسعه پنج واحد تولیدی

تلاش دادگستری کرمانشاه برای راه‌اندازی و توسعه پنج واحد تولیدی
کرمانشاه- قلمنا- در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه، مشکلات حقوقی و قضایی پنج واحد تولیدی استان بررسی و تسهیل در روند تولید آنها در دستور کار قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا به نقل از این نشست در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان عصر سه شنبه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، معاون توسعه حل اختلاف، مدیر کل ثبت اسناد و املاک، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس خانه صنعت و معدن، مدیران بانک‌ها، منابع طبیعی، و همچنین متصدیان پنج واحد تولیدی برگزار شد.

دکتر توسلی زاده با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه های دوره تحول قوه قضاییه است، گفت: سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده و اهتمام برای تحقق این شعار از سوی مسئولان در عمل نمود پیدا می کند.

به گفته او، دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحدهای تولیدی و پشتیبانی بکار خواهد گرفت.

توسلی زاده اظهار کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کند.

عالی ترین مقام قضایی استان افزود: اقدامات قوه قضائیه در مسیر حمایت از اقتصاد مقاومتی به نحوی انجام می‌شود که جنبه تولیدی واحدها حفظ شود.

در این نشست مشکلات و موانع پنج واحد تولیدی استان کرمانشاه ارزیابی و از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی مصوباتی برای راه اندازی مجدد، رفع موانع و مشکلات آنها و نیز اختصاص تسهیلاتی برای آنها مصوب و مقرر شد که با همکاری بانک ها به برخی از این واحدها تسهیلات جدید و یا مهلت بیشتر داده شود تا بتوانند مجددا واحدهای خود را راه اندازی یا به مرحله تولید برسانند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.