stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 413913
  • 28 دی 1400 - 13:56
1
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

اهالی مناطق مرکزی و شرقی استان در انتظار وزش باد به نسبت شدید تا شدید باشند

اهالی مناطق مرکزی و شرقی استان در انتظار وزش باد به نسبت شدید تا شدید باشند
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه سرد بارشی در سطح استان، اظهار داشت: امروز بارش پراکنده برف و باران و کولاک برف مناطق غرب، جنوب و تا حدی شمال استان را فرا می‌گیرد و در مناطق مرکزی و شرقی وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم.
قلم | qalamna.ir :

آسیه آقایی با اشاره به فعالیت سامانه سرد بارشی در سطح استان، اظهار داشت: امروز بارش پراکنده برف و باران و کولاک برف مناطق غرب، جنوب و تا حدی شمال استان را فرا می‌گیرد و در مناطق مرکزی و شرقی وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم.

او با اشاره به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته در سطح استان، خاطرنشان کرد: بیشترین میانگین بارشی از برزک با ۲.۵ میلیمتر باران و پنج سانتیمتر برف، سمیرم و فریدونشهر یک میلیمتر، داران پنج دهم میلیمتر، خوانسار چهار دهم میلیمتر و چادگان سه دهم میلیمتر بوده است و بارش در این مناطق تا شامگاه امروز ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به نفوذ توده هوای سرد به استان از روز سه‌شنبه، ابراز داشت: کاهش نسبی دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد و وقوع یخبندان در سراسر استان پیش‌بینی می‌شود که اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل دمای گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و مدیریت مصرف حامل‌های انرژی ضروری است.

آقایی به استقرار جوی به نسبت پایدار از فردا چهارشنبه در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.