stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 413909
  • 28 دی 1400 - 20:00
0

احمدی: خلأ و مانع قانونی برای ساماندهی متکدیان و کارتن خواب‌ها وجود ندارد

احمدی: خلأ و مانع قانونی برای ساماندهی متکدیان و کارتن خواب‌ها وجود ندارد
اصفهان_ فرماندار اصفهان گفت: براساس قانون، خلأ و مانعی برای ساماندهی متکدیان و کارتن خواب‌ها وجود ندارد.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار اصفهان گفت: براساس قانون، خلأ و مانعی برای ساماندهی متکدیان و کارتن خواب‌ها وجود ندارد.

محمدعلی احمدی، امروز(سه‌شنبه، ۲۸ دی‌ماه) در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان، با تأکید بر اهمیت ساماندهی متکدیان و کارتن خواب‌ها، اظهار کرد: براساس قانون وظیفه دستگاه‌های اجرایی درباره ساماندهی کارتن خواب‌ها مشخص است که باید با همکاری و هم‌افزایی اقدامات لازم برای بهبود شرایط کنونی انجام شود.

وی با بیان اینکه براساس قانون، خلأ و مانعی برای ساماندهی متکدیان وجود ندارد و می‌توانیم خلأهای احتمالی موجود را مرتفع سازیم، افزود: تجزیه و تحلیل دقیق و درست افرادی که در مراکز غربالگری به نوعی نگهداری می‌شوند و ارجاع آنها به دستگاه‌ها و مراکز مربوطه برای همراه کردن دستگاه‌های مربوط و کاهش تکدی‌گری و آسیب‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار اصفهان، اظهار کرد: قریب به ۲ هزار فرصت شغلی در شهرستان اصفهان شناسایی و ایجاد شده که بر این اساس می‌توانیم از ظرفیت خوب بهبود یافتگان مواد مخدر در بازار کار استفاده و حتی‌المقدور مشکل بیکاری آنان را مرتفع سازیم.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمدی تصریح کرد: عدم وجود مکان مناسب برای غربالگری و مدیریت آن و کمبود کمپ از جمله مشکلاتی است که در ارتباط با کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر با آنها مواجه هستیم که دستگاه‌های مربوط باید با هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم در راستای رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی پیرامون موضوع کودکان کار تشکیل و ابعاد موضوع به اطلاع مردم رسانده شود، افزود: شهرداری با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعیین مکانی مشخص برای نگهداری و ساماندهی کودکان کار اقدام کند.

  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.