stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 413895
  • 28 دی 1400 - 20:49
0
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس

اجرای طرح امداد هوشمند در فارس

اجرای طرح امداد هوشمند در فارس
فارس_ از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در استان فارس تاکنون، پرونده ۹۶ درصد مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی فارس در سامانه پالایش شده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی فارس اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد و افزود: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان برای ثبت درخواست خود باید به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام نویسی کنند.
محمد بذرافشان با بیان اینکه اطلاعات اولیه ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است، خاطرنشان کرد: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می‌شود.
بذرافشان یادآور شد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، پرونده ۲۰۰ هزار و ۱۲۵ خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ خانوار معادل ۸۰ درصد کل پرونده‌ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس اضافه کرد: همچنین از تعداد کل پرونده‌های ثبت شده، پرونده ۱۵۸ هزار و ۴۴۰ خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد ۱۵۲ هزار و ۷۵۸ پرونده معادل ۹۶ درصد از کل پرونده های مستمری بگیران، پالایش شده است.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.