stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413860
  • 28 دی 1400 - 18:15
2

سردار کرمی: آماده مقابله با توطئه های دشمن هستیم

سردار کرمی: آماده مقابله با توطئه های دشمن هستیم
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان وکارکنان یگان های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) و همچنین آرزوی صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی اظهار داشت: همراهی با مجاهدان فی سیبل الله در دفاع از اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی است؛ با وجود تمام تحریم های ظالمانه و توطئه های دشمنان، پیشرفت ها و خدمات جمهوری اسلامی بر اساس آمار سازمان های بین المللی چندین برابر قبل از پیروزی انقلاب است.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با حربه های متعدد به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان هستند؛ ما آمادگی داریم با تمام توان در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کنیم و الحمدلله همین اقتدار و آمادگی برای مردم مایه امیدواری است.

سردار کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی بساط ظلم و استبداد را در هم پیچید، که موجب شده است روز به روز انقلاب ما با شکوه تر و بالنده تر شود؛ به دشمنان نشان خواهیم داد که نه تهدید و نه تحریم می تواند ملت ایران را از توسعه و پیشرفت بازدارد، تا به امروز به رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی توانسته ایم از تمامی تهدیدها فرصت سازی کنیم و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشانیم.

رئیس پلیس ویژه کشور با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی روح تازه‌ ای را به نهضت‌ های اسلامی و آزادیخواه دنیا بخشید، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تأثیرگذاری فکری در اکثر جنبش های اسلامی جهان شد و با توجه به پیروان و هواخواهانی که پیدا کرد به عنوان یک حرکت اسلامی برجسته در افکار جهانیان شناخته شده است.

سردار کرمی ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سالیان اخیر تصریح کرد: هدف از انقلاب در درجه اول این بود که نظامی در داخل کشور حکم‌فرما باشد که وابسته نباشد؛ زیرا وابستگی برای یک کشور و ملت، آفت بزرگی است و همه آفت‌ های دیگر بر آن مترتب می‌ شود.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر برنامه ریزی های ویژه ایام پیش رو گفت: با توجه به اینکه چندین سال است رویکرد اجتماعی در اولویت تمامی ماموریت ها و برنامه های یگان های ویژه قرار گرفته، همه فرماندهان و مسئولان باید با جدیت در خصوص برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر اهتمام داشته باشند تا مانند سالیان گذشته بتوانیم اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشانیم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.