stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 413824
  • 28 دی 1400 - 18:06
0

شتاب در راه‌اندازی واحد‌های راکد فارس

شتاب در راه‌اندازی واحد‌های راکد فارس
فارس_ از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰واحد صنعتی راکد، در فارس احیاء و به چرخه تولید بازگشته‌اند.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه راه‌اندازی واحد‌های راکد استان شتاب می‌گیرد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰واحد صنعتی راکد، احیاء و به چرخه تولید بازگشته‌اند.
احد فتوحی با بیان اینکه هم اکنون ۷۴۱۴ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است، افزود: از این تعداد ۳۳۳۵واحد موفق به دریافت پروانه بهره برداری و ۴۰۷۹واحد نیز در مراحل ساخت و ساز قرار دارد که با به مدار تولید آمدن تعدادی از این واحدها، شاهد رشد چشمگیری در آمار واحد‌های بهره بردار خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: از تعداد واحد‌های در حال ساخت و ساز ۱۰۹۶ واحد با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد در مرحله پایان نصب اسکلت و ۷۸۱واحد نیز در مرحله نصب ماشین آلات خط تولید قرار دارند.
فتوحی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس براساس قانون، قرارداد‌های متقاضیانی که در مدت قانونی موفق به ساخت وساز نشوند را فسخ خواهد کرد تا این اراضی در اختیار افراد صلاحیت دار قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس همچنین از وجود ۶۵ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی در جانشینی و تملک بانک‌ها خبر داد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.