stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 413809
  • 28 دی 1400 - 16:00
0
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی:

مجتمع گردشگری و سلامت بارمان به زودی افتتاح می‌شود

مجتمع گردشگری و سلامت  بارمان به زودی افتتاح می‌شود
مرکزی_ قلمنا_ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از افتتاح فاز دوم پروژه مجتمع گردشگری و سلامت بارمان در آینده نزدیک خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مصطفی مرزبان در بازدید از پروژه مجتمع گردشگری بارمان در شهرستان اراک اظهار کرد: عملیات احداث پروژه مجتمع گردشگری و ورزشی بارمان که در محور کمربندی جنوبی اراک در منطقه نمونه گردشگری گردو قرار دارد سال ۹۶ آغاز شد.

وی بااشاره به اینکه این پروژه از ۲۵ میلیارد ریا تسهیلات استفاده کرده ادامه داد: فاز نخست این پروژه : فاز اول شامل فضای های ورزشی و اسب سواری است که سال گذشته آغاز به کار کرده است و و فازهای بعدی شامل: سوئیت های اقامتی، سفره‌خانه سنتی، سالن چند منظوره و … این مجتمع روز‌های پایانی تکمیل را طی می‌کند و در آینده نزدیک، بهار ۱۴۰۱، فاز دوم آن افتتاح خواهد شد.

مرزبان افزود: این پروژه به‌وسیله بخش خصوصی انجام شده و سرمایه‌گذار آن ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است و پیش‌بینی می‌شود ۳۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: مساحت این مجتمع در زمینی به مساحت یک هکتار است که فاز نخست آن ورزشی تفریحی و اسب سواری است و فاز دوم اقامتی و پذیرایی است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی بیان کرد: تکمیل کل این طرح می‌تواند در توسعه گردشگری استان و بویژه شهر اراک نقش مهمی داشته باشد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.