stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 413787
  • 28 دی 1400 - 15:53
1
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان:

بیش از ۱۵۰۰ مطب در خوزستان تهویه ندارند

بیش از ۱۵۰۰ مطب در خوزستان تهویه ندارند
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تعیین ضرب‌الاجل برای نصب تهویه در مطب‌ها و دفاتر پیشخوان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

ولی‌الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در جلسه ای که امروز (۲۸ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌ها در مطب‌ها اظهار کرد: هیچ تفاوتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین اشخاص  و جایگاه‌ها وجود ندارد. بهداشت گزارش عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم نصب تهویه را رائه می‌دهد پس چرا گفته می‌شود که در این وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مکانی با مکان دیگر مقایسه نشود؟

وی با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها افزود: یک هزار و ۵۸۰ مطب در سطح خوزستان فاقد تهویه هستند که باید در مدت سه هفته نسبت به نصب تهویه اقدام کنند. با توجه به مراجعه افراد آلوده به مطب‌ها حساسیت در این اماکن بیشتر است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بر قوانین عادی ارجح است، گفت: سازمان نظام پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز موظف به پیگیری نصب تهویه در مطب‌ها هستند.

حیاتی بیان کرد: ۸۶ دفتر پیشخوان نیز تهویه مناسب ندارند که باید در دو هفته آینده به تهویه مجهز شوند.

در ادامه رسول امیری مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنان برخی از فرهنگیان نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند.

وی افزود: پیش از این نیز این موضوع مطرح شده است و باید در دستور کار قرار بگیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.