stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 413747
  • 28 دی 1400 - 15:25
0
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

ایده های برتر در حوزه اشتغال، به سرمایه گذاران متصل می شوند

ایده های برتر در حوزه اشتغال، به سرمایه گذاران متصل می شوند
هرمزگان/ قلمنا-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت :افراد برگزیده در جشنواره ملی ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی کشور؛ تسهیلات لازم را برای اجرایی کردن ایده های شان دریافت و به سرمایه گذاران متصل می شوند.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی با اعلام این خبر، در خصوص اتفاقات مثبتی که برای افرادی که در جشنواره ملی ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی شرکت می‌کنند، توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه  بسیاری از افراد جوان و تحصیلکرده به دنبال عملیاتی کردن ایده های کارآفرینانه خود هستند گفت: از  ایده های برتر استانی یا ملی در جشنواره با تخصیص تسهیلات و معرفی به سرمایه گذاران حمایت می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: افرادی که  علاقه مند به اجرایی کردن ایده  خود نیستند، می توانند آن را در پلتفرم “ایده بازار” که به همین منظور در حال طراحی است در  معرض فروش بگذارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه تاکید کرد: ایده هایی که به مراحل پایانی نرسیده و برتر نشده اند، ولی ایده  خوبی محسوب می شوند،  عدد مختلف تخصیص داده شود.

وی در پایان گفت: در زمان ثبت ایده ، از ایده پرداز در خصوص تمایلش برای در معرض عموم قرار گرفتن یا نگرفتن ایده، سوال می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.